Gå til innhold

hva av styling bør man begynne med?

Ranger emnet

polojenta

Anbefalte innlegg

40/40 senk og 15" felger ser ganske ok ut på en 6n, personlig ville jeg senka mer, men det går jo selvølgelig utover lommebok og brukervennlighet.

ellers er de emblemfrie grillene fra kamei og andre merker en billig investering ifh til hvor mye penere det blir. så kan du også finne fram hårføneren og pelle av polo-merket på bakluka, for det er ikke særlig pent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by metz

40/40 senk og 15" felger ser ganske ok ut på en 6n, personlig ville jeg senka mer, men det går jo selvølgelig utover lommebok og brukervennlighet.

ellers er de emblemfrie grillene fra kamei og andre merker en billig investering ifh til hvor mye penere det blir. så kan du også finne fram hårføneren og pelle av polo-merket på bakluka, for det er ikke særlig pent :)

og ikke minst de uber store gummi listene på høyere og venstre side av bilen.

Polo er som et kinderegg, lite og noe godt inni..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Altså, hvis du går opp i felgstørrelse så må du ned i dekkprofil for å holde samme rulleomkrets. Jo mindre dekk du har på felgen, jo mindre "fjæring" har du i dekket.

æ ja!? OGSÅ? er dårligere kjøre egenskaper med høyprofil dekk en med lavprofil dekk, og det er ikke mye negativ forskjell fra 15" til 205-45-16"! Eneste negative som jeg kan komme på akkurat nå er:

sett på noen dekk som ikke er så lavprofil og bilen blir ett helvette å kjøre, bilen "ruller" på dekksiden. Så velg deg noen 16" hjul med lavprofil, ser bedre ut og er bedre å kjøre med.

Sporing, bilen sporer jo mere med breie dekk, men også? Den skal jo være fet å se på.

Du kan nok ikke å ha kjøpt de dyreste dekka når du klagerpå "nyrebelte ved 16hjul" Du har vel kanskje ikke bil heller?:rolleyes:

Nåværende bil: Volvo242

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by audifanatic

æ ja!? OGSÅ? er dårligere kjøre egenskaper med høyprofil dekk en med lavprofil dekk, og det er ikke mye negativ forskjell fra 15" til 205-45-16"! Eneste negative som jeg kan komme på akkurat nå er:

sett på noen dekk som ikke er så lavprofil og bilen blir ett helvette å kjøre, bilen "ruller" på dekksiden. Så velg deg noen 16" hjul med lavprofil, ser bedre ut og er bedre å kjøre med.

Sporing, bilen sporer jo mere med breie dekk, men også? Den skal jo være fet å se på.

Hvis du ikke forstår at "nyrebelte racing" er en metafor, altså en billedlig framstilling av et poeng, Så er det heller lite jeg kan gjøre med det.Når jeg sier at det blir "nyrebelte racing" med 16" så er dette en overdrivelse, men mindre komfort blir det. Jeg har ikke nevnt utseende og sportslige kjøreegenskaper engang.

Ser heller at du leser det jeg har skrevet en gang til, gjerne to ganger hvis du fortsatt ikke forstår..

Originally posted by audifanatic

Du kan nok ikke å ha kjøpt de dyreste dekka når du klagerpå "nyrebelte ved 16hjul" Du har vel kanskje ikke bil heller? :rolleyes:

Hva jeg har betalt for mine hjul har faktisk ingenting med denne samtalen å gjøre, men du vet sikkert bedre du :rolleyes:

Og om jeg har bil, se i signaturen.

Hvis det var flere spørsmål, så ta dem på pm, så slipper vi å forsøple denne tråden.

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra Bjørn...ta det på PM....og jeg er helt enig nyrebelte fremstillingen!!!!!!!!!!!!!!

Og Polojenta; som Metz sier....40mm senk og 15" er best for lommebok og brukervennelighet.........

Og det koster 350kr i VACN medlemskap i året(ikke 450)

og da kan jeg anbefale deg å kontakte Rodin i Oslo som er importør av Koni og Lesjøfors i Norge...... Der får club medlemmer 25% rabatt. Jeg gav 5900 for 40mm Lesjøfors fjærer og Gule Koni(det er de med justerbar hardhet Polojenta) og det er bra pris for bra kvalitet....er SUPERFORNØYD!!!!!!!!!!!!!!!!!

I tillegg til Polo merket som Metz skriver om kan du plukke av VW merket.....ta av gummien rundt og bak...lakkere det sort...fylle det med limpistol lim og klistre det på igjen med god dobbeltsidig tape.....det blir pent....spes på gul bil......det har jeg gjort...da får du gul bakgunn bak merket istede.........penere....

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16" er ikke for stort etter min mening, og senk den så lav som mulig:)

Her er min fortsatt ganske høy, blir skrudd ned helt til sommeren:

IMG_8925.jpg

Har grill, grillist og frontfanger til salgs. Har også en rieger infinity leppe til salgs som passer den frontfangeren du har nå.

97 Polo 1,4 16V

77 Polo 1,1

x-96 Polo Colour Concept

x-85 Golf II

Lenke til kommentar
Del på andre sider