msh Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Hei jeg kjøpte brukt Pioneer Spiller fra en.Det som er probleme,er at det er mye støy i den,det kommer masse støy fra høytallerne når bilen kjører på høy turtall. Kameraten min har helt samma spiller,det kommer ikke noe støy fra den,jeg har prøvd den i bilen min,og han har prøvd min i hans bil. Hva kan det kommer av?Er det spillern som er ødelagt? Cd spilleren er Pioneer DEH-P7400MP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALJ_GSi Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 prøv å legg opp nye ledninger til spillern. kan godt være at de ikke er helt gode. legg opp en jordings ledning som du jorder godt i karossen og en + ledning fra batteriet. viss ikke det funker så kan du skaffe deg ett støyfilter. Siter Opel entusiast? Bli med i Opel Motorsport Club Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msh Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Men jeg har prøvd denne spilleren i bilen til kameraten min.Og det kommer samma støy der oxo.Til og med han bruker sine egene kabler.Og han har helt samma spiller i bilen sin,den lager ikke støy i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CyberAage Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 jord spilleren ordentlig. Siter http://www.sprett.net Audi A4 1,8 tsq 98 mdl Audi A6 2,5 Tdi 95mdl x- Chevy Astro 86 mdl 4,3l, v6 x- Golf 79 mdl 1,1 liter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Det som gjør dette er at jordbanen på f.eks front utgangen din er vraka.... Det som har gjort dette er for dårlig jording på eksterne komponenter, dvs forsterkere.. Når du pusher anlegget ditt for fullt, så må den ha mye jord, og når den ikke finner mer jord, så må den lete andre plasser, og da går den ut signalkabelen og helt fram i spilleren din, og kaboom.. ;) Koster ca 300,- å fikse på et verksted om du bare forklarer de hva som er feilen.. Men, prøv å bytt til rear utgangen og se hva som skjer da... Lykke til..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msh Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Jeg har prøvd både rear og front utgangene,men det kommer samma støy.Det er oxo støy i den subwoofer utgangen.Jeg har prøvd dette spiller i to andre biler,men det er samma problem.Hvis det er spilleren som er gåend,hva er er det jeg må fixe da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Høres mest ut som at det er en gåen "sikring" inni spilleren som skall beskytte spilleren hvis der kommer spenning inn på phonoinngangene. Dette kommer av ytre påkjenninger. Sjekk kablene dine! Hjelper ikke å fikse spilleren hvis du ikke sjekker resten av anlegget ditt. Ellers vil det skje igjen. Med hilsen megabillig.com Originally posted by msh Jeg har prøvd både rear og front utgangene,men det kommer samma støy.Det er oxo støy i den subwoofer utgangen.Jeg har prøvd dette spiller i to andre biler,men det er samma problem.Hvis det er spilleren som er gåend,hva er er det jeg må fixe da? Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by mega_ Høres mest ut som at det er en gåen "sikring" inni spilleren som skall beskytte spilleren hvis der kommer spenning inn på phonoinngangene. Dette kommer av ytre påkjenninger. Sjekk kablene dine! Hjelper ikke å fikse spilleren hvis du ikke sjekker resten av anlegget ditt. Ellers vil det skje igjen. Med hilsen megabillig.com Må si jeg er meeeget nysgjerrig på den sikringen du snakker om... Det er nok ingen sikring på dagens pioneer modeller.... Ta spillern din innpå et service verksted å si du har brent jordingsbanen på utgangene dine.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
msh Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Ok,men jeg finner ingen verksted her i Drammen.Vet dere noen i nærheten av Drammens område? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
megabillig Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Jeg gikk ikke helt i detaljer nei. ;-) Hadde et slikt tilfelle på en 7600MP spiller for noen uker siden. Med hilsen megabillig.com Originally posted by RiZLa Må si jeg er meeeget nysgjerrig på den sikringen du snakker om... Det er nok ingen sikring på dagens pioneer modeller.... Ta spillern din innpå et service verksted å si du har brent jordingsbanen på utgangene dine.. Siter Per Pedersen BMW 728i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg