Gå til innhold

200sx s13 prosjekt!!!

Ranger emnet

BIMER KING SIZE

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann..

jadda..

Men skal jeg være litt pirkete. skal det ikke ha høyere profil for da får større rullediameter, så blir farten din feil!

viser 100km/t på spiddo så kjører du i 120km/t f.eks..

dette viste du sikkert fra før av men bare hvis ikke.. :D

ring/snakk med dekk forhanldeler om riktig dekk og felg så du ikke blir overrasket i lazern ;)

Sign By:

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by E-K Racing

Heisann..

jadda..

Men skal jeg være litt pirkete. skal det ikke ha høyere profil for da får større rullediameter, så blir farten din feil!

viser 100km/t på spiddo så kjører du i 120km/t f.eks..

dette viste du sikkert fra før av men bare hvis ikke.. :D

ring/snakk med dekk forhanldeler om riktig dekk og felg så du ikke blir overrasket i lazern ;)

Sign By:

E-K Racing

Man tenker jo ikke på sånt når man styler bil. Man må få bilen til å se pen ut. så kan du heller kjøpe ny fartsmåler du kan justere så du får riktig fart. Man må jo fylle skjermbuene litt. spesielt på en sånn bil syns jeg.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by fluid85

Fineste s13 jeg har sett:) Jævli strøken! Vil gjerne ha litt mer info om anlegget.

Takk takk folkens!!! Skal legge inn fleire bilder av bilen å anlegge når eg kjem heimat fra jobb, har ikkje bilde her!!!

PS: Har ein JBL GTI 1500 til salgs, står i 102.5 liters kasse med 2 stk 4" bass reflex røyr som er justerbare! Bud rundt 2000,-!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant 'Hersker Hans', utsende teller Mye!! men pleier og bli pent med store felger på org. dim da.. 19" på en 200sx tar seg pent ut :D

'BIMER KING SIZE' gleder meg til bilder! du har helt klart en rå bil

Sign By:

E-K Racing

- BMW E90 D Msport 2008 - Alpine white, 19" black CSL`s++

- VOLVO 940 b230fk, 16v tubro, m90, add on, Megasquirt, 300hk osv. prosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen bil.. Men, som mange har påpekt her..

Skaff deg noen større hjul.. Hva med et par 18" mangeeikede i hvitt? Og litt mere senking.. Det hadde gjort seg noe jævli!!

Ellers, så så det ikke så bra ut den lakkeringa av lyktene bake.. For man ser det jo relativt godt... Få bort wunderbaumen.. Og gjør noe med interiøret, det er bra kjedelig.. Nytt ratt? Nye feite stoler.. Annen girkule.. etc..

Lykke til :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jonte

Pen bil.. Men, som mange har påpekt her..

Skaff deg noen større hjul.. Hva med et par 18" mangeeikede i hvitt? Og litt mere senking.. Det hadde gjort seg noe jævli!!

Ellers, så så det ikke så bra ut den lakkeringa av lyktene bake.. For man ser det jo relativt godt... Få bort wunderbaumen.. Og gjør noe med interiøret, det er bra kjedelig.. Nytt ratt? Nye feite stoler.. Annen girkule.. etc..

Lykke til :)

Større hjul kjem til våren!! Men meir senking blir det ikkje!! Bilen er så lang i fronten no at eit lite hål i vegen gjer at han tek nedi! Er jo senka fra før!!

Viss du hadde lest det som eg skreiv når eg posta, so står det at interiøret skal byttast!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider