Gå til innhold

200sx s13 prosjekt!!!

Ranger emnet


BIMER KING SIZE

Anbefalte innlegg

Originally posted by Mats`ern

 

rx7 ?

 

det er nok en S13 det også

 

Fet 200 .. lykke til ;)

 

 

Hvor ser dere denne bilen???!!! Har sett på alle bildene flere ganger, men jeg ser den faen meg ikke.....!!!!

"81 Volvo 242 - Prosjekt

"82 Volvo 760 GLE - Bruksbil

"86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne)

"84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den)

"86 Volvo 240 GLE stv (delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sideskjørta dine passer ikke overens med bilen ettersom du IKKE har bredding ser bare dumt ut..

 

men frontfangeren?..... den bør du gjøre noe med ... med vindre du vil at bilen din skla se ut som et tunnell lufte-anlegg...

 

den er fæl..

 

ellers drit fin brakke..... skulle helst hatt større hjul ja

Verdensmester'n ©

  • EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shadow_iX

Til trådstarter:

 

Hvor fikk du tak på det lille skiltet du har i fronten?

Hvordan fikk du typegodkjent bilen med LS-Skilt "Lite Smalt"?

 

Det var alt, stå på.

 

Det vart sagt til biltilsynet på fagernes at viss bilen måtte ha stort skilt i fronten, så kom det til å stjele kald luft fra ic`en, så med ei mindre lur dama bak disken, så vart han godkjent!! Bilen er og godkjent med lakkerte blinklys bak og effektanlegget UTEN kat!!!!

 

FAGERNES ER SJEF!!!:D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nede i sør så får jeg ikke lite skilt, samme hva jeg har som argument..

 

Hat følgende agrumenter:

 

Skiltet er for stort, iogmed det sitter så langt ned så subber det o bakken ved bakker/dumper.

 

Skiltet er for stort, iogmed at det blokkerer mer 65% av luftinntaket på bilen foran, samt at det ødlegger aerodymamikken.

 

Har sett like biler med lite skilt skilt foran, som er regga etter min er regga, det vil si etter at innskjøringsene på regelværket blei igangsatt.

 

Brev ifra Bilfabrikken om at det er anbefalt med lite skilt foarn, da det ødelegger frmmkommeligheten og reduserer kjøleevnen til kjølesystemet til motoren.

 

Enda så får jeg BLANKT nei..

 

Til de som lurer så har jeg en 2002 Lotus Elise Racetec (Lav liten grå sak - helt orginalt)

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår