Gå til innhold

200sx s13 prosjekt!!!

Ranger emnet


BIMER KING SIZE

Anbefalte innlegg

Originally posted by Shadow_iX

Her nede i sør så får jeg ikke lite skilt, samme hva jeg har som argument..

 

Hat følgende agrumenter:

 

Skiltet er for stort, iogmed det sitter så langt ned så subber det o bakken ved bakker/dumper.

 

Skiltet er for stort, iogmed at det blokkerer mer 65% av luftinntaket på bilen foran, samt at det ødlegger aerodymamikken.

 

Har sett like biler med lite skilt skilt foran, som er regga etter min er regga, det vil si etter at innskjøringsene på regelværket blei igangsatt.

 

Brev ifra Bilfabrikken om at det er anbefalt med lite skilt foarn, da det ødelegger frmmkommeligheten og reduserer kjøleevnen til kjølesystemet til motoren.

 

Enda så får jeg BLANKT nei..

 

Til de som lurer så har jeg en 2002 Lotus Elise Racetec (Lav liten grå sak - helt orginalt)

Det er en ting du kan gjøre, nå vet jeg ikke hvor du holder til nøyaktig, men du kan gå direkte til skiltfabrikken på skårer i oslo. Eller ringe dem og få dem til å sende det til deg. Det er de som lager skilt for biltilsynet i oslo og omegn. Be dem om å lage et lite skilt, de lager det meste på bestilling. Og bruk det foran på bilen din, bare husk å ha på de små klistremerkene for betalt veiavgift. 99% av politifolka på veien i dag vil godta dette skiltet da det er ofte folk har det foran på bilene sine. Vet at mange amerikanske biler blir som selges nye blir godkjent med sånne skilt. Om det er selger som "jukser" litt eller at biltilsynet i oslo er litt mer ålreit vet jeg ikke.

En annen ting kan jo være å prøve å bytte biltilsyn, det hender at de ikke sier det samme.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Etter eit besøk på ein nissan verkstad i går, so fekk eg konstatert RÅDEBANK på sylinder nr 3!!! Litt mistenkli etter so veiva, rådene, rådelager å stempel er bytta for ca 3000km sida!!!! Er stygt redd for at det kan være ein meir alvårleg feil på motoren!!

 

So da er spørsmåle til folket, er det nokon som har sett inn skyline motor i sin s13 eller veit om nokon som har gjort det??? Det kjem til å bli ein Twin turbo rekkesekser på 2,6 liter. Betegnelse RB26DETT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BIMER KING SIZE

So da er spørsmåle til folket, er det nokon som har sett inn skyline motor i sin s13 eller veit om nokon som har gjort det??? Det kjem til å bli ein Twin turbo rekkesekser på 2,6 liter. Betegnelse RB26DETT.

 

Er jo en på Nissan 200sx forumet som har gjort noe sånt.. Søk der

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by AnDtHo

Det er en ting du kan gjøre, nå vet jeg ikke hvor du holder til nøyaktig, men du kan gå direkte til skiltfabrikken på skårer i oslo. Eller ringe dem og få dem til å sende det til deg. Det er de som lager skilt for biltilsynet i oslo og omegn. Be dem om å lage et lite skilt, de lager det meste på bestilling. Og bruk det foran på bilen din, bare husk å ha på de små klistremerkene for betalt veiavgift. 99% av politifolka på veien i dag vil godta dette skiltet da det er ofte folk har det foran på bilene sine. Vet at mange amerikanske biler blir som selges nye blir godkjent med sånne skilt. Om det er selger som "jukser" litt eller at biltilsynet i oslo er litt mer ålreit vet jeg ikke.

En annen ting kan jo være å prøve å bytte biltilsyn, det hender at de ikke sier det samme.. :)

 

Ett lite problem kam'rat, de vil ha papirer som jeg ikek får for å kunne lage det skiltet...

 

Papir der det såtr at man skal ha LiteSmalt framfor SortSmalt...

'95 Subaru Legacy Wagon - beater. :)

nad_freak@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Vegard-SK

Høres, veldig tøff ut, men jeg får ikek opp bildene..?!

Når jeg loader tråden kommer det bare en åpen plass, og hvis jeg trykker linken i signaturen din, så har de fryst siden fordi bandviden din er slukt!

Putter du opp en gang til eller? Hvis det ikke er jeg som har problemet (?)

 

Har problem med heime sida mi!!! Er vel ingen som kunne tenke seg å legge ut bilda på ein annar server??? Viss ikkje, so kjem bilda at den 14 november står det!! MØKKA SIDE!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Shadow_iX

 

Ett lite problem kam'rat, de vil ha papirer som jeg ikek får for å kunne lage det skiltet...

 

Papir der det såtr at man skal ha LiteSmalt framfor SortSmalt...

Da må du prøve igjen, har fått lagd masse skilt der jeg. Sier bare at det skal brukes på show og lignende.. Hvis de nekter så finnes det andre skiltmakere i oslo..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helge (fra haugesund) holder på med skyline (double turbo) i en s13..... Den blir ganske syk.... Sikkert noen som kjenner han bedre enn jeg gjør.... Har bare jobbet med han 1 år på et prosjekt (han er rørlegger).....

Har blitt noen timer med bil snakk på dette prosjektet ja ;)

-89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker)

X-97 mod Caddy

X-97 mod Polo 6N 16v

X-98 mod KIA

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Originally posted by Vegard-SK

Høres, veldig tøff ut, men jeg får ikek opp bildene..?!

Når jeg loader tråden kommer det bare en åpen plass, og hvis jeg trykker linken i signaturen din, så har de fryst siden fordi bandviden din er slukt!

Putter du opp en gang til eller? Hvis det ikke er jeg som har problemet (?)

 

No er bilda til bake!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NYDELIG bil!

 

Begynner å bli så bra du kommer med S13 dette her..

 

Men noen små spacere for å få felga litt ut, og en tomme større felger så hadde du vært helt i mål! :D

 

Skyline motor planer faktisk.. jaja det hadde nå vært enda heftigere, men ikke bli så ivrig at du aldri kommer ut fra garasjen igjen da ;)

Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder...

Driftfun.com

LS1 200sx s13 under konstruksjon...

www.gunstig.no <-Bilvideo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår