Cathan Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Den svarte Lotusen med 220 hestekrefter tok en voldsom piruett. Ut av bilen hang føreren (30) etter beina. To personer lå lørdag kveld alvorlig skadet på Haukeland. Les mer i BT.no og BA.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Huff det så ikke bra ut. Merkelig at speedometeret fortsatt sto på 120 da. Ting tyder på at den kjørte litt fort ja, spesielt når den klarer å fly igjennom luften :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Sånn går det med feilhjulstrekk :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 å er jo en esprit. rwd.......... tror jeg? Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Originally posted by Tape-R å er jo en esprit. rwd.......... tror jeg? Nettopp Tape-R, den er RWD, men det er tydeligvis FEILhjulstrekk for noen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 bare fordi speedoet står på 120 betyr ikke at han kjørte i 120 ... så fort hjula slipper bakken og gassen er inne så flyr jo Speedoet opp .. begge bilene i ulykken er så gamle at skadene på bilene ville nok hinte til lav hastighets mos .. jeg kjørte ut i grøfta i 60 .. og hele bilen ble total mos .. det der er mindre skader enn det min fikk .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
endorfun Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Nå er jo nyere biler bygget slik at karosseriet skal ta imot mesteparten av støtet ved å bli trykket sammen, så nye biler blir lettere "mos" enn gamle biler. Skal ikke tippe på hvor fort bilen har kjørt, men bilen min letter iallefall ikke i 120 km.... Siter -endorfun- www.smartforum.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Jeg tror bakdekka til den lotusen gikk fortere enn frammdekka, kanskje noe sidelengs også :D GUD å jeg gleder meg til vintern :P Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Den ble kanskje litt brei den.... siden den traff corollan med ræva først. ;) Siter `93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren) 2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05. x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt x `87 Sierra 2,0 --> Solgt x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma x `93 Golf 1,8 ---> Solgt x `84 340 ---> Vraket/spiker x `87 626 ---> Solgt x `84 929 ---> Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Om den fløy noe særlig er jeg skeptisk til. For meg virker det litt som om BA kanskje vil bringe Hollywood litt nærmere Bergen ;) Men at det smalt er nok sikkert. Bare det går godt med alle og den som eventuelt var skyld i ulykken får en passende straff for uvettig kjøring. Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Lotus er ikke en veldig luskuriøs sportsbil. lol. ganske ribbet etter min mening. Var det 3 i bilen? trodde de var 2 setere. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 tror neppe alle de 3 skadde satt i samme bil ... var trossalt 2 biler der... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 hmm, er jo med inkjørselen min dette her!! sladdings rett i tryne på en corolla, lite kult... tviler på han hadde sele da, siden han hang ut på siden.. """Andre vitner har fortalt at bilføreren hang ut av bilen etter beina mens bilen suste gjennom luften. """ Hihi.. hollywood x 20 i skikkelig texas stil.. latterlig, hehe.. tror neppe den bilen har flydd så mye og tatt piruetter, du får ikke sladd på bilen i 398 km\t... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg