Gå til innhold

Et par bilder utafor verkstedet vårt

Ranger emnet

westside

Anbefalte innlegg

Bra samling biler da, men hva gjør den Opel'n der? :D :D

Uansett.. Din Bmw Ronny blir litt for ekstrem for meg, men det er gjennomført, nå når du har fått på dekoren også.. Ikke dårlig :) Men, frontlykter? Du må jo gå til anskaffelse av noen i chrome?

Ellers, den blåe ser relativt bra ut den også, men skal man ha chrom m-speil, så kan man vel ha chrome nyrer også? Må kjøre en stil :)

Sjørr-dal'n.. Ikke dumt, flytter nok til Trondheim til neste år, så da kan man jo ta noen turer til dere hos TR Racing.. :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Jonte

Bra samling biler da, men hva gjør den Opel'n der? :D :D

Uansett.. Din Bmw Ronny blir litt for ekstrem for meg, men det er gjennomført, nå når du har fått på dekoren også.. Ikke dårlig :) Men, frontlykter? Du må jo gå til anskaffelse av noen i chrome?

Ellers, den blåe ser relativt bra ut den også, men skal man ha chrom m-speil, så kan man vel ha chrome nyrer også? Må kjøre en stil :)

Sjørr-dal'n.. Ikke dumt, flytter nok til Trondheim til neste år, så da kan man jo ta noen turer til dere hos TR Racing.. :)

Bare å komme det... tar jo bare 20 min fra tr.heim...

Jeg har angel eyes liggende, har bare ikke rota meg til å sette de på ennå...

Chrome nyrer blir montert på den blå snart, hvis du ser nøye på bildet så har den nyrer bare i det ene hullet i frontplata :) Den er ikke satt helt sammen etter lakkeringa ennå. Listverk mangler også...

Vectra'n skal selges! Den er strøken! Penga skal brukes opp på deler til rx'7en! :D :D '

Tommy bytta til seg vectra'n mot en e30 m3 evo2...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ikke parkere ved siden av den blå bimmeren! Bilen din ser søvnig ut i forhold :D no offence... Og for all del... synes du Lexus-lykter er fint beholder du det, men jeg blir faktisk fysisk dårlig av å se 2 BMWer med lexuslykter ved siden av hverandre. For den del hadde det holdt med en, og jeg hadde fremdeles blitt kvalm :)

Men det var en rååå lakk på den blå BMW-en, og ellers ser den OK ut :)

Current Car: 318i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se da vettu om jeg kan få knipsa et par bilder... Den er ikke så mye å se på ennå, siden vi ikke har begynt med den ennå. Er den som skal være det store prosjektet for vinteren! :)

Blir ordentlig showbil av den, kan avsløre ca 500 hk, veilside kit, FETE hjul og FET lakkering med firmaets logo på siden...

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Tape-R

likte dem ikeno spes. alle 3 er altfor like.

stylingen ser altfor lik ut.

alle har m3 speil og alle har lexus ugly style...

guta.... har dere lite fantasi når det gjelder styling eller?

Og det kom fra han som har lexus lykter og m3 speil selv :) Bra!:rolleyes:

Ellers var det pene BMWer, litt feil med en Opel med m3 speil kanskje... Og lexus er stygt :)

Har den isbilen FK angeleyes med sort bakgrunn? Pent. :)

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by MacSi

Den blå med m3 speil i bilens farge og org m3 baklykter yummy

Får mann forresten "one-peice" lykter til e36? blink og hovedlykt i samme glasset liksom..

Nærlys og spredere ække lov..

Så rett.....

Bilforumet.no
Æres Super Moderator 
`84 Ford Granada 2.3 L Turnier
`92 Ford Scorpio 2.9 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by westside

Får se da vettu om jeg kan få knipsa et par bilder... Den er ikke så mye å se på ennå, siden vi ikke har begynt med den ennå. Er den som skal være det store prosjektet for vinteren! :)

Blir ordentlig showbil av den, kan avsløre ca 500 hk, veilside kit, FETE hjul og FET lakkering med firmaets logo på siden...

:D

Er det en FD3S? Bare å knipse i vei, interessant uansett. Skal den på skilter eller bare fraktes rundt på bane og show? 13B turbo eller noe barskere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en fd ja, type-r....

Motorplaner er foreløpig hemmelige, men det skal gå godt....

Tviler på det blir skilt på den, blir vel bare show-bil dette... Er ikke på verkstedet før i natt engang(er på annen jobb :( ), men skal se om jeg får en kompis til å ta et par bilder som han kan sende til meg så jeg får lagt ut...

Lenke til kommentar
Del på andre sider