Gå til innhold

Et par bilder utafor verkstedet vårt

Ranger emnet

westside

Anbefalte innlegg

Originally posted by MacSi

Den blå med m3 speil i bilens farge og org m3 baklykter yummy

Får mann forresten "one-peice" lykter til e36? blink og hovedlykt i samme glasset liksom..

Vær så snill, slutt å si "M3 baklykter". Det er ikke noe som heter det :) Det heter "baklykter med hvite blinklys". *pirke*

Og ja, det finnes onepiece frontlykter, kan vel diskuteres om det er pent eller ikke:

E36headlightsL.jpg

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 108
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Dr_S

Vær så snill, slutt å si "M3 baklykter". Det er ikke noe som heter det :) Det heter "baklykter med hvite blinklys". *pirke*

Og ja, det finnes onepiece frontlykter, kan vel diskuteres om det er pent eller ikke:

De blir vel kalt det siden det er de lyktene m3 kom med orginalt etter 97?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

E36headlightsL.jpg

Ok, greit.. jeg skjønner.. Men de med hvite blinkers er uansett penere enn "lexus" lykter.. :)

Og ja de one-piece lykene var stygge.. noen må da kunne lage no bedre enn det!? :eek:

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Granada3.0GL

Så rett.....

Jada.. hvis du er vrang kan det tolkes som Nærlys er ikke lov og spredere er ikke lov.. noe som blir feil.. men hvis du øsnker å forstå, så skjønner du at jeg mener at Spredere ikke skal brukes i kombinasjon med nærlys!

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by westside

Din har samme front som min (den sorte) Og fargen på den blå ligner etter det du forklarer i tråden din mye på den blå... Skifter fra blå til lilla i sollyset... fett!

oki... begynner å like den fronten jeg...

er perlemor på et vis jeg har oxo... maserati blue medeterianon effect eller no heter fargen...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by westside

Er en fd ja, type-r....

Motorplaner er foreløpig hemmelige, men det skal gå godt....

Tviler på det blir skilt på den, blir vel bare show-bil dette... Er ikke på verkstedet før i natt engang(er på annen jobb :( ), men skal se om jeg får en kompis til å ta et par bilder som han kan sende til meg så jeg får lagt ut...

Interessant. Skal dere lage topic med bilder og info på Prosjekt-forumet eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider