Gå til innhold

takgrind til e-36 coupe

Ranger emnet

boost-

Anbefalte innlegg

Originally posted by bigtoy

syns han sa likksom at dei var spesial til laget til coupen.. pga pakkninger å sånt...

han ville selga dem for 800kr ...

han hadde vist betalt 1800kr nye

Tilpasningsettet for en E36 Coupe koster rundt 120kr. 2 bøyler med alt dilldall (Aeroprofil) koster som Bjørn sier en drøy tusenlapp. Dette er selvfølgelig uten holdere. En sholder for to snowboard koster vel 300kr mens skiholdere koster fra 250 til 1000 alt etter finesser, størrelser og utforming.

1998 BMW 318is Coupé - iSbilen

1970 Mini 1000 - lommeraketten

1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by BMW-328

Vet du om det fins noe for hardtop også? Ren magnet sak..?

Er hardtoppen i metall altså? Jeg har kjøpt en magnetisk skiholder hos NAF. Denne funker ganske bra og koster 398,- eller gjorde det i vinter. Nå ser det ut til at NAF har lagt ned sidene sine, så jeg finner ikke akkurat produktet. Ser at BMW skaffer takbøyler til softtop men ser ingenting for hardtop.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ndrz_318

Er hardtoppen i metall altså? Jeg har kjøpt en magnetisk skiholder hos NAF. Denne funker ganske bra og koster 398,- eller gjorde det i vinter. Nå ser det ut til at NAF har lagt ned sidene sine, så jeg finner ikke akkurat produktet. Ser at BMW skaffer takbøyler til softtop men ser ingenting for hardtop.

Takbøyler til softtop? Hvor?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dr_S

Anbefales ikke. Forrige eier har hatt dette på min bil og merkene etter takstativet i lakken er permanente og ville ikke poleres bort....:mad:

Æhh? Hva er du ikke anbefaler? Dersom du snakker om takbøyler, er det en selfølge at taket/føtter er rene når du setter de på. Det forundrer meg ikke at det er mange som slurver med dette. Jeg har kjørt med magnetstativ de to siste vintrene og har ikke et eneste merke etter disse, til tross for at de har nærmere en halv kvadratmeter gummi mot taket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har orginale BMW skibøyler til E36 Coupe liggende. Brukte de i vinter og det funker bra, men vær nøye når du montere de. De orginale er det bak frem og høyre/venstre side på.

Er veldig viktig hvor på taket de ble montert pga takets form.

Du få låsbare snowboard bøyler ifra BMW som det er plass til 2 stk brett på. Jeg har slike og er vedlig bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider