boost- Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 takgrind til e-36 coupe ifra thule... nokon som har ein sånn ca pris på dei?? eller hvor eg kan få kjøpt sånt?? Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 koster vel rundt 1000,-... jeg hadde det på 323'n med skiboks også. Selges f.eks hos Thorsov bilrek. og ellers andre seteder som selger skistative tenker jeg.,., Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Oktober 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 syns han sa likksom at dei var spesial til laget til coupen.. pga pakkninger å sånt... han ville selga dem for 800kr ... han hadde vist betalt 1800kr nye Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Angående dette med takgrind.. Hvordan skal jeg få med meg snowboardet på BMW'n i vinter? Noen løsninger på dette?? Noen som vet? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by bigtoy syns han sa likksom at dei var spesial til laget til coupen.. pga pakkninger å sånt... han ville selga dem for 800kr ... han hadde vist betalt 1800kr nye Tilpasningsettet for en E36 Coupe koster rundt 120kr. 2 bøyler med alt dilldall (Aeroprofil) koster som Bjørn sier en drøy tusenlapp. Dette er selvfølgelig uten holdere. En sholder for to snowboard koster vel 300kr mens skiholdere koster fra 250 til 1000 alt etter finesser, størrelser og utforming. Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Vet du om det fins noe for hardtop også? Ren magnet sak..? Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by BMW-328 Vet du om det fins noe for hardtop også? Ren magnet sak..? Er hardtoppen i metall altså? Jeg har kjøpt en magnetisk skiholder hos NAF. Denne funker ganske bra og koster 398,- eller gjorde det i vinter. Nå ser det ut til at NAF har lagt ned sidene sine, så jeg finner ikke akkurat produktet. Ser at BMW skaffer takbøyler til softtop men ser ingenting for hardtop. Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 ok..takk:) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azzido Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by Jonte Angående dette med takgrind.. Hvordan skal jeg få med meg snowboardet på BMW'n i vinter? Noen løsninger på dette?? Noen som vet? av med taket og på med lua =) der har du løsninga =) Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by ndrz_318 Er hardtoppen i metall altså? Jeg har kjøpt en magnetisk skiholder hos NAF. Denne funker ganske bra og koster 398,- eller gjorde det i vinter. Nå ser det ut til at NAF har lagt ned sidene sine, så jeg finner ikke akkurat produktet. Ser at BMW skaffer takbøyler til softtop men ser ingenting for hardtop. Takbøyler til softtop? Hvor? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by Jonte Takbøyler til softtop? Hvor? Hos din lokale BMW-pusher. Se online ETK Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Anbefales ikke. Forrige eier har hatt dette på min bil og merkene etter takstativet i lakken er permanente og ville ikke poleres bort....:mad: Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ndrz_318 Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by Dr_S Anbefales ikke. Forrige eier har hatt dette på min bil og merkene etter takstativet i lakken er permanente og ville ikke poleres bort....:mad: Æhh? Hva er du ikke anbefaler? Dersom du snakker om takbøyler, er det en selfølge at taket/føtter er rene når du setter de på. Det forundrer meg ikke at det er mange som slurver med dette. Jeg har kjørt med magnetstativ de to siste vintrene og har ikke et eneste merke etter disse, til tross for at de har nærmere en halv kvadratmeter gummi mot taket. Siter 1998 BMW 318is Coupé - iSbilen 1970 Mini 1000 - lommeraketten 1984 Mini Mayfair Automatic - Minibanksjefens karjol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Jeg har orginale BMW skibøyler til E36 Coupe liggende. Brukte de i vinter og det funker bra, men vær nøye når du montere de. De orginale er det bak frem og høyre/venstre side på. Er veldig viktig hvor på taket de ble montert pga takets form. Du få låsbare snowboard bøyler ifra BMW som det er plass til 2 stk brett på. Jeg har slike og er vedlig bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Solid Audio har du tenkt å selga dem?? :) pris ligge dei på da?? orginale nye? Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg