Solid Audio Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Planen min er og kjøpe en E36 M3 3.2L Coupe til sommeren, hvis denne planene blir virkelig så skal jeg selge dem :) M3en skal så i garasjen om vinteren. Men du trenger dem vell nå så jeg har ikke lyst til og selge dem enda. Neste vinter kansje... Mener de orginale kostet ca 2000kr, men sist vinter så hadde BMW kampanje på disse til 1500kr tror jeg. Husker ikke helt. Ring GS bildeler og BMW og hør hva de koster. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Jonte Angående dette med takgrind.. Hvordan skal jeg få med meg snowboardet på BMW'n i vinter? Noen løsninger på dette?? Noen som vet? Du har da vel cab??? en knapp ved siden av ruteheisene dine får taket til å komme bort på mystisk vis, og du kan laste så mye du gidder i høyden :D Men ellers så kan du legge det i baksetet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Dette systemet til cab, noen som har bilde av et slikt på bil? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg