hfracing Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 misliker opel, men det der ser meget gjennomført ut, kult prosjekt.. blir lei å holde følge med den der. finnes det forresten noe som heter NM i hjulspinn? med nære 400 hester(nye motorn) ligger du nok bra ann der. selv med sperre.. :D rock on :D digger små lette biler med alt for mye power Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by ArraKiss Seriøst nice og gjennomført bil. Må komme med et spm her: Modern har en slik corsa, 94 mod, med 1.6i 109Hk ogrinalt, går jo som ei kule allerede! Er det noe som er å gjøre med disse motorene orginalt? Tenkte å kjøpe den av henne for et prosjekt som dette;) Hun har ikke bruk for 100 av de hestene i den bilen:D Takker!! Du kan skifte kammer, det er stort sett det som er å hente hester på denne motoren. Ellers kan du montere ett kitt med spjeldhus og datasprut. Da tror jeg du kan hente ca 150hk ut av denne motoren. Ellers så har du jo NOS da...:D :D Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 NM i hjulspinn ja..hehe Men satser på å få kjørt litt drag med den. Og semisliks med trackbite på bana slirer det nok ikke mye... Har jo mulighet med antispinn via abs sensorer og elektronisk ladetrykksjustering, så jeg får se... Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by AudiA4_20V Har du noen videoer av bilen da??:D Kommer etter hvert...;) Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mach1frh Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 I likhet med andre her er jeg ikke akkurat noe OPEL-fan, men denne må jeg ærlig inrømme at var litt "sjarmerende". Blir litt fasinert av så mye gamp i en så liten bil. naboen min har en Calibra som har samme motor(den hadde orginalt 2.0L,8v). Jeg syntes den naboen's calibra går greit nok, da må jo den corsaen din gå seriøst godt da. (mer HK mindre kilo!!!) Set ut til å bli skikkelig gjort også, her hvor jeg kommer fra er det veldig vanlig at folk med OPEL skal gjøre mest mulig, på minst mulig tid. Ikke alltid like vellykket. Dere kan forresten se naboens Calibra på "grombil.com" , ikke akkurat den styggeste bilen i byen, hehe... By the way, keep up the good work!!! Siter - 1972 Plymouth Duster (prosjektbilen) - 1974 Plymouth Valiant (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Takker, igjen!! Har prøvd å gjøre det skikkelig gjennomført, med pulverlakkert understell, og kromma bunnpanne. Slik at den oxo skal være strøken under. Mangler bare justerbare kamdrev(fikk feil...) og reimhjul i alu. Og det kommer... Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 NYDELIG bil kiv_tuning Masse respekt for å ville satse så ekstremt på en corsa :D Blir kjempegøy om du får til noen råe tider på stripa :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Pen bil. En av det peneste corsaen jeg har sett.. Har du noe mere specs? nm, dekk??:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedal to the metal Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 GROVT!!! :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsa Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Var pen den der. Siter `93 Sierra 2,0i clx (For tiden med ett stort hull i motoren) 2005 - Opel Movano 2,5 CDTi Aut. Mottatt 25 Juli- 05. x `01 Citroen Jumper "Den Franske Baguetten" --> Solgt x `87 Sierra 2,0 --> Solgt x `90 Sierra 2,0 --> Vraket/spiker x `01 vw LT 35 --> Solgt/firma x `93 Golf 1,8 ---> Solgt x `84 340 ---> Vraket/spiker x `87 626 ---> Solgt x `84 929 ---> Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 :eek: :eek: Dæven, dette var RÅTT!! Stå på!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Rå fett ;) Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chake Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 morn du!!!! hehe skjer i trynet ditt da? heftig corsa da.. skal bli morsomt og race deg med ibizan til neste sommer.... skropel VS spansk flue ell no slikt.. men du har den råsete corsan ever da det skal du ha... nice Siter Har du lyst har du lov!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Blir en spennende liten rakett dette her.....men....hvilken dim på dekka skal du ah foran egentlig? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Hallo, påså`n! Har kommi deg inn du oxo nå! Takker for det, Mangler bare litt mekk til under huven du nå så... Du har vel den Råeste seat`n i norge, det er i alle fall min mening!! Blir vel noen street unlegal i våler ja...hehe ;) :D Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg