kiv_tuning Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Forand blir det 195-45-16 yokohoma semislicks, bak blir det 205 tenker jeg. har 215 nå, på 9 tomsfelg. Men får ikke plass til 9" toms felg forand etter att jeg satte på coilower. Så da blir det vel nye felger oxo. Compotive 8x16 forand og bak. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Noe som sier meg at det blir vansklig å komme over kryssene før dekka slipper Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Er faktisk veldig kjørbar, men litt kjedelig å kontrollere når ladetrykket kommer...hehe Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Kjenner igjen den der, kombinerer man det med en litt sporete vei og altfor brede dekk har man en sikker vinner. Da er det hender på rattet for min del i allefall siden jeg har muskel servo Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Januar 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Nye bilder: Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet Januar 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2005 Så skikkelig rå ut. Stilig med "bad-looken" og den stooore intercooleren. Bilen må jo gå vanvittig bra også, likte bilen godt! Bilder er bra, jo flere jo bedre :D Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen karlstad Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 det er det kuleste jeg har sett.. legg ut noen flere bilder av selve motor og bil bygginga da? har den ikke vert på vegen siden oktober?? Siter -toyota mr2 mk1 (banebil) -toyota mr2 mk3 (vinterbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Har vært å testa den nå rett før snøen kom. Men bare litt rundt i Oslo sentrum Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Pent utført! Sikkert en helt sykt morsom bil å kjøre rundt med! :D Hvordan blir det med registreringen av denne bilen da? Går det iorden? Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Å få den godkjent med turbo her i norge er vel bare å drømme om. Må nokk ta en tur til tyskland å få tüf først. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Tja, nå måler de ikke effekten på biltilsynet da. Så om bremsene dine er godkjent for det du har bygd så skal det vel gå greit. Verdt et forsøk. Men en tur til tyskland på motorbanen er vel fint det også? :D Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Januar 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Bilen havner vel rundt 1000kg og med 310mm skiver forand og 260mm bak. Så skal nok bremsene holde mål. Men har desverre ingen tüv papirer på det...hehe Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ragua Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Kan ikke forhandler eller importør finne papir til deg da? Sliter med det samme selv på bilen min. Finnes ikke papirer for det er ingen som har gjort noe sånt før.... Siter Får jeg lov til å skrive dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 Mandig Corsa. Kan jo kjøre 7 runder rundt en calibra i kryssene med den der:D :D Minna meg forrseten om en Corsa jeg såg i Bilsport for en stund sia. Den var i samme klassen kan du si. Noen som vet hva jeg snakker om? Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrE Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 satan,den var uforskammet feit.....sinnsykt rå!!!!godt gjort å få en corsa så fet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg