Azzido Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 særiøst rått prosjekt... stå på... gleder meg til jeg ser den til sommern på diverse treff osv Siter _________________ - 02 Audi A4 avant 130hk tdi www.swfoto.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Originally posted by Volvo-Lars Rå bil du;) Tida er inne for en skikkelig kraftig fwd....trenger en bil som kan tukte de der audi'ane nedover lang strekka på rudskogen. detta er noen jeg gleder meg til...stå på å la de 4wd få det:D :dude: Er nok ikke den eneste fwd bilen som har tenkt til og jakte litt på "de store" nedover langstrekka på Rudskogen :D ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Januar 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Er det så at du har 2 motorer til denne Corsaen? Den som sitter i nå med 267hk og en til som du fortsatt bygger på? Eller har jeg missforstått? Litt specs på motor nr 2 hadde vært av interesse i såfall ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Januar 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2005 Har 2stk motorer ja, den som sitter i nå er orginal bortsett fra Autroniv sm2 datasprut og noe annet små stasj som råder og litt til. Men ingen trim triks. og orginal turbo. Skal teste ut dette oppsettet skikkelig før jeg setter i motoren med flere gamper. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ranom Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 nå har corsan blitt fet.... du får komma oppi ranom men så j får sett den på nært hold.... har tross alt vøri me å børi motorn din... hehehe..... keep upp the good work.... Siter 1988 Opel Omega 2,4 1992 Audi 80cuope 2,3E 2005 VW Passat 1,9 TDI[/color] 2005 VW Transporter 2,5TDI 4motion SRS Motorsport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Har 2stk motorer ja, den som sitter i nå er orginal bortsett fra Autroniv sm2 datasprut og noe annet små stasj som råder og litt til. Men ingen trim triks. og orginal turbo. Skal teste ut dette oppsettet skikkelig før jeg setter i motoren med flere gamper. Mye effekt er det i motoren du har nu da?? Corsa er jo en bra kjøremaskin, ligger bra på veien og veier lite. Men får du effekten ned i bakken? Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mighty Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 er det denne astra'n dere snakker om? Siter -Mazda Rx8 High Power 2004 bruksbil -Mazda Rx7 Type R 1993 Banebil *Mazda RX7 Type R 1993 (solgt) *Mitsubishi Lancer 1995 (kondemnert) *323 GT-X 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Bare ett ord: RESPECT!! Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Mars 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Er den 267hk motoren jeg har i nå. Den andre skulle egentlig vært ferdig nå men har ikke hatt tid. Altfor mye å gjøre på jobben. Er nok den astra`n ja. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Mr. Omega Skrevet Mars 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2005 Rå bil!!!;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 er det denne astra'n dere snakker om? Var nok den ja... Din? Kul bil hvertfall, noe mer info om den? Hvordan går det med bilen din da kiv_tuning? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Mars 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Det går rett vest...hehe Har ikke hatt tid til noen ting. Har vært i sverige i 1.5mnd nå. Hjelper til å bygge oppigjen tele nettet etter den brutale stormen der. Men nå ser det ut til att jeg skal får litt tid. Motoren er levert til balangsering Men hadde egentlig planer om få ha den ferdig bremset på denne tiden... Men det har skjært seg..hehe Du da? Hvordan går det med bilen? Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Det går rett vest...hehe Har ikke hatt tid til noen ting. Har vært i sverige i 1.5mnd nå. Hjelper til å bygge oppigjen tele nettet etter den brutale stormen der. Men nå ser det ut til att jeg skal får litt tid. Motoren er levert til balangsering Men hadde egentlig planer om få ha den ferdig bremset på denne tiden... Men det har skjært seg..hehe Du da? Hvordan går det med bilen? Som med bilen min nesten det da, hehe. Neida, er ikke så ille. Har stått stille en stund nå, orker ikke drive i garasjen når det har vært så kaldt. Har igjen og montere nye seter, Hondata (datasprut) og MSD tenning. Men det i seg selv tar ikke lang tid. Håper bare jeg finner ledig time på rullende landevei noe sted da. Hadde håpet på en Kongsvinger tur til Stensbøl jeg, men der var det visst ikke noe mer ledig i år :( Du har ikke noen andre gode forslag vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TETVTEC Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Heisann.... Kult prosjekt... skal bli artig å møtes på gardermoen til sommern...! Eller andre treff, morro å se noen andre seriøse FWD prosjekter her i landet..! ;) Har et par flasker stående i vognskjulet jeg oxo.. men de blir nok bare fylt opp med CO2/kullsyre gass , til å sprute på Intercoolern.....! doh Siter Bottles are for babies...real men get Blown!!! 1999 Honda Civic Si.... Leketøy 1999 Honda Civic 1.4 is.... Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
UR 02 SLO Skrevet Mars 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2005 Kul bil men jeg leste i MAX POWER der var det en corsa med to motorer blo trimma fra calibra turbo 4x4 og deb dro i alle hjørner men det er vel drøyt og tro man får godkjent i norge :cool: Siter http://www.dykkerklubben.no/ When I die I want to go like my uncle; sleeping. Not screaming like the rest of his car passengers! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg