Espen|3k Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Hehe ja sinnsykt tøff bil! Må jo bare gå bra! Er den bremset? Hk-mål? Syns den har mange stilige detaljer... Ser den bra på pudding sin våler film er det vel... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwsportz Skrevet Mai 26, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 la oss vite om det med kjølerne gikk bra når du finner det ut....jævli rått Siter vwsportz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Mai 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 26, 2005 Bremse kurve på 0.7bar: Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Sekke mye på det lille bildet der nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viddi_boy Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 Vill opel, 0 - 100 km/t?? Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet Mai 27, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 27, 2005 sov like ved meg på våler du ;) hehe.. grom bil det der altså. fikk kjørt noe på bane? Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 sov like ved meg på våler du ;) hehe.. grom bil det der altså. fikk kjørt noe på bane? Takker! Hadde ikke tatt 4 hjulskontroll enda da. Hadde håp om å få kjørt litt dragg i helga. Men ser ut som jeg ikke får de siste delene til bensin-systemet mitt... Har i dag montert phaset kjølevifte med ekstern justerbar tempføler m/mulighet for manuell overstyring. Nye stoler er klare til å montere og pc`n ble kobla opp mot avic x1.(pioneer skjermen) pc`n er videre kobla opp mot datasputet. Så nå får jeg full kontroll over innsugstemp, oljetrykk, turbotrykk,baktrykk, feil-logging osv. Har oxo muligheten til å surfe på nettet hvis jeg passerer noen trådløse nettverk. eller spille litt PS2 for den er montert oxo. sammen med navigasjon/gps. Grunnen til att jeg har montert det er mest for logginga sin skyld. Det andre ble bare bonus. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 31, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Fungerte greit med kabelen mellom pc og monitor? Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet Mai 31, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 31, 2005 Fungerte greit med kabelen mellom pc og monitor? Jepp takker for den!!! Ingen som viste hva jeg skulle ha når jeg hørte rundt. Men plutselig var det en som hadde en liggende!! Så takker for den!! Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eilif Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Halloen! Rå bil altså, måtte bare bli det 189´ende til å si det på forumet ;) En liten ting jeg satt her og lurte på. Jeg kjøpte meg nettopp en 1,6liters corsa og har tenkt å bytte motor til 2liters turbo motoren til calibra. Siden dette er min første bil og jeg har så og si null peiling på motor lurer jeg på om dette er masse arbeid. Er det mye som skal gjøres og/eller byttes og tror du jeg kunne klart det på egen hånd? Mvh din corsabror :D Eilif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenut Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Er nok mye arbeid og tilpassing ja. Både for å få motoren på plass og det elektriske. Sorry OT Rå bil. Skjer det noe mer eller? Siter Mvh: Knut Olsen 03 Passat TDI 4motion Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Digger denna, elsker dere som gidder å bygge om små "drittbiler" som alle har. Gjør det til noe unikt... respect *slå seg i brystet* Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo v40 t4 Skrevet April 12, 2006 Rapporter Share Skrevet April 12, 2006 Sinnsyk rå bil!!! Lykke til videre med den :) Siter Mvh Christine :) http://www.bergen-gatebilklubb.no T4: http://bilforumet.net/showthread.php?t=115531 240:http://bilforumet.net/showthread.php?t=126103 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kiv_tuning Skrevet April 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Ferdig med tilpassnings kittet som koster ca 5000kr er det så og si gjort på en kveld. Hvis du bare skal ha motoren oppi. Pussing og gnuing for å få skikkelig finnish tar laang tid..hehe. Største problemet er drivakslene da det er store endeledd på kassa og små orginalt. Så derfor er det tilpassningskittet helt konge. Der passer drivaklsene rett inn. Er vel ikke mer en 5 ledninger som må kobles manuelt. Bensinpumpe,olje lampa, ladelampa, motorampe og kjøleveske tempen. Disse har jeg tegninger og fargekart på som følger med i kittet. Bare å si i fra. Siter Takk til: Audioart v/ Kjetil Skei Ruud Racing VS-motor Standox Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Omegamannen Skrevet April 17, 2006 Rapporter Share Skrevet April 17, 2006 Ah ein Adam opel yes:) uten tvil den barskeste Corsan jeg noen sine har sett!og jeg har sett en del.Digger at du har valgt motor og stylling:)"""!!!blir liksom bare teit når det er bare stylling og ikke motor,men motor og ikke stylling går som faen også:)SleeePer"! Siter Opel Omega B1 V6 Steinmetz Mattig Opel Maffian Qraftwerket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg