Gå til innhold

diesel varebil ønskes kjøpt

Ranger emnet

rbr

Anbefalte innlegg

Er på utgikk etter en milsluker. Leter etter en diesel varebil som ikke har gått mer enn 100 000. av interesse er bl.a. vw touran, vw sharan, seat alhambra og andre stasjonsvogner som tidligere kunne bli registrert som varebiler. prisklassen er ikke saa veldig relevant, jeg ser etter et bra tilbud. send meg en mail om du har en bil som du mener er midt i blinken for meg og om du bor sør for trondheim.

mvh

runar (runar att argaste.com)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal selge min,.

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=583274

Om du i det heletatt vet noe om kvalitet så burde du bække laaaaangt unna alt som har med mercedes og vw sine biler...

Det er mer eller mindre det største søppelet du kan finne!!

Mercedes Vito/sprinter vw LT/sharan/touran er vel mer eller mindre de MINST driftsikre varebilene laget på denne planeten!

Søppel er det mildeste ordet man kan komme med!

Kjøp deg japsebil, så er du sikker på at du ikke bli igjen langs veikanten og ringer etter veihjelp......

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har prøvd de fleste av de varebilene der.

Samma faen hvor mye luxus og elektrisitet og komfor det er i en vito/sprinter

Så er det 3 ganger så mye verksted på dem!

kjører bla. vw LT på jobben. Høres ut som knekte råder og ventiler som holder på å fly ut av toppen!! Er visst slik på alle de vw motorene. for å ikke snakke om den bedritne effekten. Den starter å dra på 1500rpm, allerede ved 2500rpm er den dau som en sild!

Kjøp deg hiace du! en 4x4 TD eller med den nye d4d motoren, så kan du kose deg uten problemer.

Snakka i går med en kar som har en 97mod sak. makan til min.... hans har passert 586.000km..

Går bedre enn en splitter ny LT for å si det slik.

Verdensmester'n ©

• EPC Chiptuning
  • Spyshop Overvåking
  • Dekkpartner Holmen-Bilgummi
  • Autover Bilglass
  • Crazy Wheels Design
  • Felgimport

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Touran er en undervurdert bil. effektkurve fra 1500-2500 stemmer hvertfall ikke på den. Nå har den ikke vært på markedet mer enn 1 år eller 2 så hvor mye feil osv det er på de vet jeg lite om, annet enn at de 3 personene jeg kjenner til som har Touran ikke har gjort noe mer med bilen enn å sende den på service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider