Marius Skrevet April 11, 2002 Rapporter Share Skrevet April 11, 2002 Motor: Greddy Rebic IV Additional Injector Controller 8 fuel injectors, 250cc primaries and 370cc secondaries ITS Stage 5 T3/TO4E, 57 trim ATP Mfg. Cast Turbo Manifold Tial .9 Bar External Wastegate Tial Blow Off Valve Alamo Autosports Custom 3" Downpipe(stainless) 3" Forced Motion Exhaust(stainless) Big Front Mount Intercooler by Alamo Autosports (9x24x2.5" 32 row) Modified Intake Manifold with Big Plenum and Port Work Ported Throttle Body Unorthodox Racing Underdrive Pulleys Greddy Turbo Timer Greddy Profec B Boost Controller Greddy 60mm 2 Bar Boost Gauge with Peak Hold Memory Greddy 60mm EGT Gauge with Peak Hold Memory Drivetrain: Peloquin LSD Clutchmasters Stage 4 Clutch Alamo Autosports Lightend and Balanced Flywheel(13 pounds) Suspension: Koni Coilovers Wheels & Tires: 17X8 AEZ Radons with 235/40/17 Kumho 712's Drags: 15x8 Bogart Drag-on Fly Stars with 24x8.5 M&H RaceMaster slicks up front 15x3 Bogart Drag-on Fly Stars with 22.5x4 Mickey Thompson ET Fronts out back Road Race: 225/50/16 Kumho Victoracers, shaved, on 16" orange steelies Interior: Audi TT Pedal Covers Momo Short Anatomic Shift Knob Exterior: Porsche Twin Turbo Badge Stats Dyno: Race Gas 362hp and 309 ft/lbs at the wheels Pump Gas 312hp and 280ft/lbs at the wheels Quarter Mile: 12.36@113mph (fastest known in US[MK4 1.8t]) Legg merke til alle modsa... Bare jappse utstyr nesten... hehe! video link 1 video link 2 mere info se her[ Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 11, 2002 Rapporter Share Skrevet April 11, 2002 Så på den der i går jeg også :) Ikke helt feil.. sinnsykt strøkent opplegg med IC rør osv.. :) men.. trekk foran og så mye hester... nyttig! eh... Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 11, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 11, 2002 men her blirn jappse mat... hihi Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 11, 2002 Rapporter Share Skrevet April 11, 2002 WHATTA F?? Det bilde av fronten så ikke jeg i går... oioi.. hehe.. skulle kanksje vurdert å ikke gi gass om jeg fikk han i speilet... eller.. nei, klart jeg hadde gitt gass!... (som Tommy sier: Gasar til det rasar! oioi.. har no felles nå gitt..) hehe Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 11, 2002 Rapporter Share Skrevet April 11, 2002 Originally posted by marius men her blirn jappse mat... hihi hehe.. skulle vel egentlig bare mangle... men nå fikk jeg plutselig lyst til å frese opp golfen litt :) hehe.. kunne ikke dette skjedd om ett halvt år a... så hadde jeg kanskje hatt litt mer penger, og mulighet til å slenge inn no grom deler når jeg først har alt fra hverandre.. Ut i fra turteller å bedømme, så går det heelt greit :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet April 11, 2002 Rapporter Share Skrevet April 11, 2002 vel, løsner iallfall i mitt tilfelle! hihi Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knobben Skrevet April 11, 2002 Rapporter Share Skrevet April 11, 2002 Han har större IC än mig *buhuhuhu* Siter Trucker!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2WD Skrevet April 16, 2002 Rapporter Share Skrevet April 16, 2002 Originally posted by marius Motor: Greddy Rebic IV Additional Injector Controller 8 fuel injectors, 250cc primaries and 370cc secondaries ITS Stage 5 T3/TO4E, 57 trim ATP Mfg. Cast Turbo Manifold Tial .9 Bar External Wastegate Tial Blow Off Valve Alamo Autosports Custom 3" Downpipe(stainless) 3" Forced Motion Exhaust(stainless) Big Front Mount Intercooler by Alamo Autosports (9x24x2.5" 32 row) Hahaha, bilen ser jo ut som en jævla hval!!!:D :D Siter Some people play hard to get, i play hard to want. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2002 Originally posted by 2WD Hahaha, bilen ser jo ut som en jævla hval!!!:D :D HAHAHAHAHA! Ja de som var i Moby Dick og Donald! Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2WD Skrevet April 19, 2002 Rapporter Share Skrevet April 19, 2002 Går ikke an å kjøre sånn... Kjøler sikkert j@vla bra, men det skal jo se litt pent ut og da.:eek: Siter Some people play hard to get, i play hard to want. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 19, 2002 Rapporter Share Skrevet April 19, 2002 En diger Intercooler ser alltid pent ut :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AZAD Skrevet April 21, 2002 Rapporter Share Skrevet April 21, 2002 Det är BillyT:s golf. Han har trimmat den rätt länge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg