k2bjarne Skrevet Desember 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2002 Monterte SNS chip, 68mm drev, bypasshylse og bensintrykksregulator forleden dag. Tenninga er justert til anbefalte(?) 6 grader. Har fått en helt annen bil, og en helt annen lyd .. Men er fortsatt litt skeptisk på tenningsverdien Noen som har erfaringer? Andre anbefalte tenningsverdier for en 1991 Corrado G60 ? :rolleyes: Takk :B Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo havari Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Har høyrd 10 grade eg, men er ikkje sikker! Siter 99 BMW 320d 90 Golf G60 (banebil) (x)91 Golf G60 (x)87 Golf 18gl Mitt Galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ottar Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Den burde ikkje gå med slik tenning. Min gikk på 200 o/min før eg stilte tenning til ca 10grader. Men hør med SNS gutta du. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFANATIC Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 SNS sine chip er satt opp for originale 6 grader fortenning. Chippen har såpass hissige tenningsverdier at det ikke er å anbefale med mer. (Men selvfølgelig siden det er vinter og kaldt, kan du sikkert stille mer tenning, men jeg ville ikke gjort det om sommeren) Siter 1989 Corrado G60 1988 Golf 2 VR6 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Stemmer som Fanatic sier med 6 grader. På hvilken måte har du fått annen lyd i bilen? Blåselyd fra eksosen, eller hva? Har chattet en del med SNS i det siste, og jeg har fått inntrykk av at vet sånn ca hva de snakker om ;) Siter Espen evo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet Desember 16, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 En ekkel lyd ... Har ikke fått kjørt Corrn noe særlig etter trimmingen pga andre problemer :D Men jeg har en stygg anelse om at laderen dør snart og at den ikke tåler et 68mm drev stort lenger... Fint med en RS lader liggende som bare trenger overhaling! Hvor kan jeg snakke med de SNS fyrene da?? Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg