Gå til innhold

Kjøpt meg Corrado!

Ranger emnet

henrico

Anbefalte innlegg

Nå har endelig drømmen gått i oppfyllelse og jeg har blitt en Corrado eier :D

corrado1-small.JPG

corrado2-small.JPG

corrado3-small.JPG

corrado4-small.JPG

Den er turbokonvertert (kjører foreløpig orginalt på 0,6bar) og lakket i kammelon (5 farger). Veldig fornøyd med bilen foreløpig og har planer under panseret.. bare det blir litt penger etthvert :)

Noen andre her som har turbokonverterte g60'r?

Hva er det først jeg burde gjøre under panseret som helst ikke er så dyrt? (har ikke så mye penger nå akkurat, hehe)

Henrik

'99 Saab 9-3 2.0t

x'94 Volvo 460 (2.0l)

x'89 VW Corrado g60/Turbo

x'93 Volvo 460 (2.0l)

x'85 Volvo 240 (2.3l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Gratulerer med FET bil!!!

Bilde av motorrommet? Hvilke modifikasjoner er allerede gjort forutenom å bytte til turbo da.

Glemte du å vaske den bak?

Takk, takk! :) Ja den var litt skitten bak.. skal ta noen bedre bilder når jeg har fått tetten en leksasje i frontruta og vasket den ;)

Eneste som er gjort med bilen er turbo konv., og tatt ut innhold i kat. den er ikke engang chippet.

Her er noen linker til bilde av motoren:

Bilde 1

Bilde 2

(store bilder og ikke så mye å se på, så ville ikke legge her)

Dumpventilen du ser på bildet fungerer ikke enda fordi resirk. ventilen ikke er tettet enda. (forrige eier satt på dumpen)

Litt hjemmemekk luftfilter, men skal få satt på en kon-filter etthvert :)

'99 Saab 9-3 2.0t

x'94 Volvo 460 (2.0l)

x'89 VW Corrado g60/Turbo

x'93 Volvo 460 (2.0l)

x'85 Volvo 240 (2.3l)

Lenke til kommentar
Del på andre sider