Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 "Et flertall i Oslo bystyre vil innføre tidsdifferensierte bompenger så fort som mulig. I går kveld vedtok flertallet Ap og SV i samferdselskomiteen om å «søke Staten om innføring av tidsdifferensierte takster i dagens bomring». Saken vil bli behandlet på bystyremøtet 3. november. " Kilde: VGNett SV's Andreas Behring nåes på andreas@behring.info Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Etter min mening bør det være dyrere å kjøre inn til de store byene i rushtiden. MEN det det koster ekstra å kjøre inn, bør gå direkte til å subsidiere billettprisene på buss, bane, trikk osv, og brukes på å utvide kollektivtilbudet. Gode parkeringsmuligheter ved kollektivstasjoner utenfor sentrum er også viktig. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Enda en måte å melke bilistene på. Pluss at det bare går ut over den største massen av folk, de som ikke tjener så dårlig til at de ikke har bil, men heller ikke nok til at det ikke merkes på økonomien. Mange har ikke noe alternativ til bil og kan ikke bare "la være" å kjøre bil i rushen. Derimot ville jeg gå med på å betale 50 spenn om dagen hvis penga gikk uavkortet til kollektivutbygging, og at det heller ikke førte til avkorting av det staten allerede bevilger det kollektive. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 HVA FAAAAAAAAAAAAAAEN ER DET MED NORGE!!!!!! HORE LAND! FITTE LAND!!! DRITT LAND!!! NAZI LAND!! MØKKA LAND!! JEG HATER LANDET NORGE!! JEG HATER DET ENDA MERE!!! JEG HATR NORGE MEST AV ALLE LAND I VERDEN!!! FY FAAAAAEN JEG HATER NORGE!!!!!!!! DRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTT LAAAAAAAAAAAAAAAND!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg flytter snart!!!!!!!!!!!!1 :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Robert.. stortinget neste! Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Skal vedde på at det som skjer, er at folk flest kommer til og dra en time tidligere på jobb og det vil bli lange køer før kl 0700 isteden...... Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bård Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Dette var jo en god idé, så lenge det hadde vært gjort på en unorsk måte. Dvs, sette ned prisene alle andre tider på døgnet enn rushtiden. Dessverre kommer de sikkert heller til å sette opp prisen i rushtiden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by Tape-R JEG HATER LANDET NORGE!! Så flytt da. Siter x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
miCro Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Det vil bli dyrere i rushtiden, men gratis på kveld og i helger Jeg synes det er en god ide.. Siter Kjerra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by Tape-R HVA FAAAAAAAAAAAAAAEN ER DET MED NORGE!!!!!! HORE LAND! FITTE LAND!!! DRITT LAND!!! NAZI LAND!! MØKKA LAND!! JEG HATER LANDET NORGE!! JEG HATER DET ENDA MERE!!! JEG HATR NORGE MEST AV ALLE LAND I VERDEN!!! FY FAAAAAEN JEG HATER NORGE!!!!!!!! DRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIITTT LAAAAAAAAAAAAAAAND!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg flytter snart!!!!!!!!!!!!1 :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: :mad: jeg er med på den as...sverige neste?hmm..flytte til sverige..få svensk personnr...komme tilbake til Norge..bo hos dama..jobbe i Norge..og kjøre skyline på svenske skilter til 130000kr...:D Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exBenzive Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Kanskje du burde vurdere å flytte Taper-R.. siden du synes landet er så fukka hvorfor blir du værende.. trenger ikke flere folk som deg til å minne om at landet bare øker avgiftene til befolkningen:mad: Siter 1985 MB190 2.3 16v 1981 MB300 D 1988 Opel Omega 2.0i (x)1985 Peugeot 205 GTI (x)1987 Toyota Carina II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by miCro Jeg synes det er en god ide.. Hva, at en familie som bare skal inn i byen å shoppe i helga slipper å betale, mens Ola-matpakkekjører må betale så det svir i hvitøyet hver dag? Hvis rushtida flytter seg, så er det a-menneskene som har størst sjanse til å spare penger på det, er ikke det usolidarisk da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg