Robin_Ognedal Skrevet Februar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2003 Hei, jeg kunne trenge en link til å laste ned den siste patchen jeg..:rolleyes: den dere buildersedge funker ikke,,:mad: Håper på raske svar. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Februar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2003 Originally posted by Robin_Ognedal Hei, jeg kunne trenge en link til å laste ned den siste patchen jeg..:rolleyes: den dere buildersedge funker ikke,,:mad: Håper på raske svar. Gå til http://www.google.com og søk på "street legal mini site" og du kommer til den off. siden til spillet;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Februar 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2003 90% av morroa med spillet er jo å bare mekke, jeg har spillt LENGE nå uten å ha kjørt et eneste race! Finner jo bare normale biler jo =/ Og decals funker aldri =( Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjaa Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Spillet er jævla buggy! Men drit bra er det! Siter Lupo GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 noen som vet når neste patch kommer? i følge buildersedge så skal den komme om bare noen dager. noen som har en dato eller har hørt noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Hehe, tror de har stoppet å gi ut datoer på street legal patcher osv.. de blir bare JÆVLI forsinka uansett... har venta endel på patch #3 nå... begynner å bli irritert +Devkit kommer snart... da blir det mange nye deler :D Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Mars 2, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2003 Originally posted by colt Hehe, tror de har stoppet å gi ut datoer på street legal patcher osv.. de blir bare JÆVLI forsinka uansett... har venta endel på patch #3 nå... begynner å bli irritert +Devkit kommer snart... da blir det mange nye deler :D ja, man blir fort irritert når de der folka jobber så sakte:D Gleder meg virkelig til Devkit... da blir det spilling:D dragcar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BALAN Skrevet Mars 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2003 Är det någon som vet vart jag kan ladda hem Street Legal? Finns det någon FTP eller något? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LandCruiser Skrevet Mars 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2003 du kan søke på biltokar.d2g.com på dc;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Når jeg har spillet en stund (5-10 min) så henger spillet seg.. Dette er veldig irriterede, det vises ingenting på oppgavelinja om at det er på, heller ikke i oppgavebehandling (ctrl+alt+delete) Jeg kan ikke skylde på at jeg har for dårlig pc heller. 2.08 GHz 512 MB DDR-RAM Hercules 3D Prophet 9700PRO series 128 MB DDR RAM. det burde faktisk holde hva skal jeg gjøre? Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Har du installert alle patchene da ? hvis ikke, så gjør det!!! Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Jeg har alle patchene, SP1 for winXP ogalle nye oppdateringer.. Nyeste skjermkort drivere... Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 Originally posted by rolfi Jeg har alle patchene, SP1 for winXP ogalle nye oppdateringer.. Nyeste skjermkort drivere... Er ikke sikker på om det funker med SP1... spør på www.buildersedge.org/Boards Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mars 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2003 jeg installerte SP1, for det var sånn.. men det virket like lite... jeg vet ikke hva jeg skal gjøre Siter -rolfi xbox gamertag: rolfii -BMW E28 528i -BMW E21 320/6 -BMW E32 750i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet April 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2003 Patch 3 og Devkitet er ute! http://www.street-legal.tk/ Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg