Mr. Ellingsen Skrevet Desember 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2002 Har nå fått installert SL. Men får en litt sær feilmelding når man prøver å starte spillet, her kommer'n: !JavaMachine::compileSource: recompilation needed of "Data\SCRIPT\src\String.java" but source not exists" Installerte alle oppdateringene FØR vi startet spillet for første gang.... Hva er FEIL???? Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Desember 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2002 Eller dere kan bruke Nero.. Burn Image.. Vel katalogen der fila ligger, så tar dere ALL FILES.. og velger cue fila.. brenner ut.. Og innstallerer spillet og spiller :) Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Desember 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2002 Mr. Ellingsen Oppdater windows, du trenger en nyere verson av Java Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 23, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2002 Originally posted by colt Jeg har en bedre tid :) Look here: Hvorfor sitter du igjen med masse unødvendige ting som dører og panser og vinduer ikke minst .... mindre vekt, raskere axx. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Desember 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2002 Hmmm, Har ikke ekte biler dører osv ? :p Skal prøve med 21" 375mm hjul etterpå.... Her er tiden min uten dører osv: Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2002 Hm, Jeg har en HP laptop, P3 1100mhz ,256mbram og...... en dårlig skjermkort, Ett geforce 8mb. Kjører på 640x800? ellernoe, Det laveste tror jeg, Enna hakker det under kjøring, Skjermkortet er kanskje ikke særlig bra men det er jo en rask cpu.. Kan det være noe galt her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Desember 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2002 hadde du lest litt i readme.txt så hadde det stått minimum computer specs ellerno...: 64mb Geforce 2MX Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2002 Originally posted by MrKadett Hm, Jeg har en HP laptop, P3 1100mhz ,256mbram og...... en dårlig skjermkort, Ett geforce 8mb. Kjører på 640x800? ellernoe, Det laveste tror jeg, Enna hakker det under kjøring, Skjermkortet er kanskje ikke særlig bra men det er jo en rask cpu.. Kan det være noe galt her? Lagt inn patchene da ? Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Desember 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2002 hjelper ikke å ha stor prosessor, hvis du ikke han tilsvarende minne på 3d kortet. Er desverre få bærbare maskiner hvor der er mutlig å bytte skjermkort uten å måtte sikfte ut alt innholdet, og prismessig så er det best å kjøpe en ny maskin. Men hvis du patcher opp din verson av spillet så kan dette forbedre problemet ditt. Har selv amd xp 1,5GHz, 512 MB ddr ram, Geforce 4600 og enda hakker spillet når jeg kjører full oppløsning, og full grafikk. Dette var noe jeg ikke likte, så jeg tok med spillet til en kompis som nettopp har bygget ny maskin. En intel pentium 4 2,8GHz, 1024MB ddr ram og Radeon 9000 skjermkort(best i test mange plasser), men her fikk vi samme problemet med at spillet hakket, så en del av grunnen til hakkingen i spillet er sikkert fordi spillet er meget buggete. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nilsgeorg Skrevet Desember 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2002 Noen som vet når det kommer nye biler til spillet? Har lest at det er noen som jobber med å lage nye biler, men finner ikke noe annet på web'en. Noen som vet noe? Screenshots? URL? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrKadett Skrevet Desember 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2002 Ok, takk for hjelpen alle. Ny laptop blir det nok ikke, Denne er kun 6måneder gammel, Da får jeg holde meg tilbake på ps2'en :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Desember 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2002 Originally posted by nilsgeorg2002 Noen som vet når det kommer nye biler til spillet? Har lest at det er noen som jobber med å lage nye biler, men finner ikke noe annet på web'en. Noen som vet noe? Screenshots? URL? Det kommer noe som heter DevKit som man kan lage bil deler osv etter nyttår tror jeg :) Go jul alle sammen ( på etterskudd ) Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Desember 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2002 Hallo igjen! Har endelig fått SL til å funke! (vel nesten da! Kræsjer litt innimellom). Prøvde og legge inn alle 3 patchene, det gikk bra. Bortsett fra når jeg la inn den 3. patchen (2.2) og etter det, så låste musa seg i spillet helt... Jeg kan bruke høyre museknapp, scrollen, men ikke flytte selve pekeren. Så jeg installerte da spillet på nytt, la inn kun de to første patchene, og da virker musa. Tror dere at det kun var en "one time bug" eller er det flere som sliter med dette? Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colt Skrevet Desember 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2002 Det er en kjent Bug.. Slett options fila og sett opp alle instillinger på nytt så funker det :) C:\games\motor\Street Legal\save\game\controls I den mappa skal den ligge... Siter Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V -Lite gjort hittil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Ellingsen Skrevet Desember 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2002 TAKK SKARRU HA! :D:D:D Helt SUPERT med sånne forume skjønner jeg! Får jaggu meg svar på det meste her!! thumpsup Siter Owner of: -93 Audi S2 2.2 -85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl) -83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned) -83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg