Gå til innhold

Street Legal

Ranger emnet

Mirus

Anbefalte innlegg

Har nå fått installert SL. Men får en litt sær feilmelding når man prøver å starte spillet, her kommer'n: !JavaMachine::compileSource: recompilation needed of "Data\SCRIPT\src\String.java" but source not exists" Installerte alle oppdateringene FØR vi startet spillet for første gang.... Hva er FEIL????

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 257
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Originally posted by MrKadett

Hm, Jeg har en HP laptop, P3 1100mhz ,256mbram og...... en dårlig skjermkort, Ett geforce 8mb. Kjører på 640x800? ellernoe, Det laveste tror jeg, Enna hakker det under kjøring, Skjermkortet er kanskje ikke særlig bra men det er jo en rask cpu.. Kan det være noe galt her?

Lagt inn patchene da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjelper ikke å ha stor prosessor, hvis du ikke han tilsvarende minne på 3d kortet. Er desverre få bærbare maskiner hvor der er mutlig å bytte skjermkort uten å måtte sikfte ut alt innholdet, og prismessig så er det best å kjøpe en ny maskin.

Men hvis du patcher opp din verson av spillet så kan dette forbedre problemet ditt.

Har selv amd xp 1,5GHz, 512 MB ddr ram, Geforce 4600 og enda hakker spillet når jeg kjører full oppløsning, og full grafikk. Dette var noe jeg ikke likte, så jeg tok med spillet til en kompis som nettopp har bygget ny maskin. En intel pentium 4 2,8GHz, 1024MB ddr ram og Radeon 9000 skjermkort(best i test mange plasser), men her fikk vi samme problemet med at spillet hakket, så en del av grunnen til hakkingen i spillet er sikkert fordi spillet er meget buggete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by nilsgeorg2002

Noen som vet når det kommer nye biler til spillet? Har lest at det er noen som jobber med å lage nye biler, men finner ikke noe annet på web'en.

Noen som vet noe? Screenshots? URL?

Det kommer noe som heter DevKit som man kan lage bil deler osv etter nyttår tror jeg :)

Go jul alle sammen ( på etterskudd )

Opel Vectra B 1996mod 1,8 16V

-Lite gjort hittil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo igjen!

Har endelig fått SL til å funke! (vel nesten da! Kræsjer litt innimellom). Prøvde og legge inn alle 3 patchene, det gikk bra. Bortsett fra når jeg la inn den 3. patchen (2.2) og etter det, så låste musa seg i spillet helt... Jeg kan bruke høyre museknapp, scrollen, men ikke flytte selve pekeren. Så jeg installerte da spillet på nytt, la inn kun de to første patchene, og da virker musa. Tror dere at det kun var en "one time bug" eller er det flere som sliter med dette?

Owner of:

-93 Audi S2 2.2

-85 Opel Rekord 2.0S LS (Står og støver nedl)

-83 Golf Rabbit 1.8 GTi. (Står og støver ned)

-83 Golf 1.8 GTi (står og støver ned)

Lenke til kommentar
Del på andre sider