Gå til innhold

Ny Intercooler

Ranger emnet


MAZDA GT-R

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte bare en universal intercooler og smidde den dit, har bare modifisert litt i karroseriet. Røra er bare ferdigkjøpte bøyer som jeg har modifiseret eg TIG-sveiset i sammen, og polert med Autosol til slutt. Det blir jævli trangt med 2,5" ut fra turbo, kan fint bruke 2" et stykke i hverfall. Når jeg har laga alt selv så kom det vel på rundt 5000 kr., med klemmer, siliconslanger og alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Originally posted by MAZDA GT-R

Jeg kjøpte bare en universal intercooler og smidde den dit, har bare modifisert litt i karroseriet. Røra er bare ferdigkjøpte bøyer som jeg har modifiseret eg TIG-sveiset i sammen, og polert med Autosol til slutt. Det blir jævli trangt med 2,5" ut fra turbo, kan fint bruke 2" et stykke i hverfall. Når jeg har laga alt selv så kom det vel på rundt 5000 kr., med klemmer, siliconslanger og alt.

 

Har du målene på intercooleren? Hvor mye måtte du modifisere for å få den til å passe (og hva måtte gjøres) ?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zwan

Litt gammel tråd, men men..

Dette så jo utrolig bra ut! Gjør seg med en skikkelig stor

intercooler i den fronten.

Gleder meg til å få Evo 6-intercooleren min jeg nå, men

så var det å få fatt i en GT-R front å stappe intercooleren

i da.. Hmm. :rolleyes:

 

Har du målene på Evo 6 intercooleren? Hvor fikk du fått i den?

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 months later...
Hej,

 

Har dessverre ikke målene nei. En kamerat av meg skal skaffe en, han har en evo-cooler i sin GT-R front. Kan sikkert prøve å skaffe en til deg også, hvis du er interessert.

 

JEG er int!! u know how to contact me ;)

Vegard RF

 

Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/

[o] 1993 Mazda 323 GT-R

[X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Hvor får en kjøpt rør til intercooler. Er det 2,5" rør som går inn på gasspjeldet? Hvor tykke vegger bør det være på rørene?

 

Har en intercooler liggende som skal på bilen, bredde 63,5 cm inkl. endetanker. Er 2,5" utløp på hver side.

07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI

X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår