MAZDA GT-R Skrevet Oktober 24, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2004 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Det var forseggjort! Lagde du røra selv ? Evt hva kom arbeidet på ? Hvor mye kostet IC'n og hvor kommer den fra ? Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Dette så bra ut! Planer om noe lignende i vinter? Hvor har du fått fatt i rør og IC? Pris? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Jeg kjøpte bare en universal intercooler og smidde den dit, har bare modifisert litt i karroseriet. Røra er bare ferdigkjøpte bøyer som jeg har modifiseret eg TIG-sveiset i sammen, og polert med Autosol til slutt. Det blir jævli trangt med 2,5" ut fra turbo, kan fint bruke 2" et stykke i hverfall. Når jeg har laga alt selv så kom det vel på rundt 5000 kr., med klemmer, siliconslanger og alt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Originally posted by MAZDA GT-R Jeg kjøpte bare en universal intercooler og smidde den dit, har bare modifisert litt i karroseriet. Røra er bare ferdigkjøpte bøyer som jeg har modifiseret eg TIG-sveiset i sammen, og polert med Autosol til slutt. Det blir jævli trangt med 2,5" ut fra turbo, kan fint bruke 2" et stykke i hverfall. Når jeg har laga alt selv så kom det vel på rundt 5000 kr., med klemmer, siliconslanger og alt. Har du målene på intercooleren? Hvor mye måtte du modifisere for å få den til å passe (og hva måtte gjøres) ? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 15, 2004 Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Litt gammel tråd, men men.. Dette så jo utrolig bra ut! Gjør seg med en skikkelig stor intercooler i den fronten. Gleder meg til å få Evo 6-intercooleren min jeg nå, men så var det å få fatt i en GT-R front å stappe intercooleren i da.. Hmm. :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAZDA GT-R Skrevet November 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2004 Målene var vel 70x23x6,5 cm med tankene, men den kan med fordel være rundt 5 cm smalere, så slipper du så mye knoting. Det er jo en del i hele frontbjelken som må modifiseres. Det må borres hull til rør, og det må modifiseres litt på tauekrokfester og slik, men det er nokså rett-frem arbeid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Originally posted by Zwan Litt gammel tråd, men men.. Dette så jo utrolig bra ut! Gjør seg med en skikkelig stor intercooler i den fronten. Gleder meg til å få Evo 6-intercooleren min jeg nå, men så var det å få fatt i en GT-R front å stappe intercooleren i da.. Hmm. :rolleyes: Har du målene på Evo 6 intercooleren? Hvor fikk du fått i den? Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet November 17, 2004 Rapporter Share Skrevet November 17, 2004 Originally posted by Darkstar Har du målene på Evo 6 intercooleren? Hvor fikk du fått i den? Hej, Har dessverre ikke målene nei. En kamerat av meg skal skaffe en, han har en evo-cooler i sin GT-R front. Kan sikkert prøve å skaffe en til deg også, hvis du er interessert. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pookie Skrevet August 19, 2005 Rapporter Share Skrevet August 19, 2005 Hej, Har dessverre ikke målene nei. En kamerat av meg skal skaffe en, han har en evo-cooler i sin GT-R front. Kan sikkert prøve å skaffe en til deg også, hvis du er interessert. JEG er int!! u know how to contact me ;) Siter Vegard RF Mazda Owners Group Norway - http://mazda-ogn.org/ [o] 1993 Mazda 323 GT-R [X] 1988 Honda "Shogun" CRX - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet August 20, 2005 Rapporter Share Skrevet August 20, 2005 ser ut til å være lik ic som vi satte i mx5en min. fin størrelse det. Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet September 18, 2005 Rapporter Share Skrevet September 18, 2005 Hvor får en kjøpt rør til intercooler. Er det 2,5" rør som går inn på gasspjeldet? Hvor tykke vegger bør det være på rørene? Har en intercooler liggende som skal på bilen, bredde 63,5 cm inkl. endetanker. Er 2,5" utløp på hver side. Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg