Gå til innhold

CD-Spiller fronten rister (Pioneer 7600MP)

Ranger emnet

Paasan

Anbefalte innlegg

En gang i blandt begynner fronten på cd spilleren å riste, det kommer en lyd som er ganske så irriterende. Noen andre som har hatt dette problemet. Lyden rorer seg litt ned når jeg presser fronten fra bunn oppover.

Siden dette skal være en spiller som ikke er av de dårligste syntes jeg det er rart at det skal komme ulyd av selve spilleren.

Jeg hadde ikke dette problemet med den gamle sony spilleren min til 2400,- og DEHP-7600MP spilleren er ikke gamlere enn 2 månder, problemet har vært der hele tiden.

- 97 VW Passat 1.8

X 84 VW Golf GTI 8v (død)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Garantisak, hvorfor kave når du har garanti.

Hva skjer hvis du slår ut frontpanelet, forsvinner lyden da?

Noe løst i mekanismen der, eventuelt at hele spilleren har vært åpna før og ikke skrudd skikkelig sammen igjen.

B Produkt de har gitt deg ?

Med hilsen megabillig.com

Originally posted by Paasan

En gang i blandt begynner fronten på cd spilleren å riste, det kommer en lyd som er ganske så irriterende. Noen andre som har hatt dette problemet. Lyden rorer seg litt ned når jeg presser fronten fra bunn oppover.

Siden dette skal være en spiller som ikke er av de dårligste syntes jeg det er rart at det skal komme ulyd av selve spilleren.

Jeg hadde ikke dette problemet med den gamle sony spilleren min til 2400,- og DEHP-7600MP spilleren er ikke gamlere enn 2 månder, problemet har vært der hele tiden.

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mega_

Garantisak, hvorfor kave når du har garanti.

Hva skjer hvis du slår ut frontpanelet, forsvinner lyden da?

Noe løst i mekanismen der, eventuelt at hele spilleren har vært åpna før og ikke skrudd skikkelig sammen igjen.

B Produkt de har gitt deg ?

Med hilsen megabillig.com

Sikkert ett B Produkt, mega_, lol, må ikke si slikt som kan fyre tilbake på deg, se quote'n under :D

Menneh, nå har du sjansen til å bevise hva megabillig står for når det gjelder garantier :) Ordne dette, så skal i allefall jeg holde kjeft om MB i fremtiden :)

Originally posted by Paasan i denne tråden

Jeg bestillte en forsterker og en cd spiller fra megabillig for 2 uker siden, kan ikke si noe annet enn at jeg er kjempe fornøyd med handelen. varen kom på døra etter 4 dager, og den ble sendt på fredag, så jeg må si jeg blei ganske imponert over hvor kjapt og billig de sender fra usa.

Det med at dem ikke er godkjente forhandlere vet jeg ingen ting om, men hvis du leser her: http://www.megabillig.com/pages/garanti.php så sier de selv at de har garanti på alt av bilstereo produkter.

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Skjønte utifra noen andre at du hadde kjøpt denne av oss. Hvorfor tar du da ikke kontakt med oss slik at vi får kikka på den?

Du skriver at den har vært slik hele tiden, noe som ikke stemmer for den er testet og modifisert av meg personlig. Er det derfor du ikke tar kontakt kanskje?

Vi kan ikke hjelpe deg hvis du ikke kontakter oss og du kjenner til reglene fra vår web site angående garantier.

mvh

per

Originally posted by Paasan

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zettie

<<<Menneh, nå har du sjansen til å bevise hva megabillig står for når det gjelder garantier Ordne dette, så skal i allefall jeg holde kjeft om MB i fremtiden <<<

Et par kjappe emails og litt veiledning løste den saken.

Noen andre som har problemer vi ikke kjenner til? :-)

Med hilsen fra megabillig.com

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by mega_

Zettie

<<<Menneh, nå har du sjansen til å bevise hva megabillig står for når det gjelder garantier Ordne dette, så skal i allefall jeg holde kjeft om MB i fremtiden <<<

Et par kjappe emails og litt veiledning løste den saken.

Noen andre som har problemer vi ikke kjenner til? :-)

Med hilsen fra megabillig.com

All respekt til dere for det og som lovet skal jeg holde kjeft heretter når det gjelder megabillig i forhold til reklamasjoner/garanti :)

Har uansett aldri selv hatt noe problemer, men er kjempeskeptisk av natur når det gjelder garantier osv da jeg selv har hatt min andel ting som har røket uten forvarsel med påfølgende garantikrangler hvor det å klaske kjøpsloven i bordet til sist var eneste utvei:)

Anyway, det er kjempefint å se at dere fikk løst dette, A+! :)

Fra FWD vs RWD:

Originally posted by venague

Ja fy faen ass. Bilen min går rett frem i svingene og spoler for ingen ting. Skulle ønske jeg hadde RWD så kunne jeg sladda i rundkjøringene og brent gummi utenfor McDonalds. Jeg tror slike aktiviteter hadde fått meg til å bade i lykke, og gitt meg en permanent euforisk sinntilstand som hadde smittet over på resten av verden og skapt fred i midtøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Zettie

All respekt til dere for det og som lovet skal jeg holde kjeft heretter når det gjelder megabillig i forhold til reklamasjoner/garanti :)

Har uansett aldri selv hatt noe problemer, men er kjempeskeptisk av natur når det gjelder garantier osv da jeg selv har hatt min andel ting som har røket uten forvarsel med påfølgende garantikrangler hvor det å klaske kjøpsloven i bordet til sist var eneste utvei:)

Anyway, det er kjempefint å se at dere fikk løst dette, A+! :)

Har selv handlet hos megabillig engang, utrolig bra service. Pga. noen misforstålser under starten så fikk jeg returnert spillern tilbake og pengene igjen uten nøling, dessuten kontakta de meg noen få timer etter å ha sendt de e-post. Jeg irriterer meg over folk som mener noe annet om de. Fint at du ser det selv nå :D Og har var enda et bevis :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider