Jani Hast Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Eftar att ha rattat Polo G40 en sommar så skulle ju det trimmas och det skulle ske brutalt. :D Men jag hade ju lovat mig själv att inte trimma min bil. Kan det bero på att jag har slagit i mitt huvud ett antal gånget för hårt på jobbet. Så nu har det börjats montera turbo i min lilla motor :cool: Bilder finns på min sida som kommer att uppdateras nät något nytt händer. Siter // jani Mitsubishi EVO 1 -92 Hastig© Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Dette er spennende :) Kom med mer info da :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jani Hast Skrevet Desember 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Turbo: Garrett GT17 med moddat avgashus och större inlopp till kompressor delen. Men hemma byggt grenrör av rostfritt stål. Motor: Kan från Schrik och portad topp. IC: Hel alu med cell packet på 600x120x40 (kanske dubbelt så stor) Avgassystem: 2½" downpipe sedan 2 1/4" resten av vägen byggt av ferita :mad: Motor styrning: Vet inte än. Framvagn: Förstärka upp besintlig för den är kass. Bakvagn: Förstärka upp den. Effket: Lagom mycket för att kunna svänga med. Raktfram åka är inte min grej, Siter // jani Mitsubishi EVO 1 -92 Hastig© Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by Jani Hast Avgassystem: 2½" downpipe sedan 2 1/4" resten av vägen byggt av ferita :mad: Gillar ni inte ferrita? Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jani Hast Skrevet Desember 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Originally posted by LupoB0Y Gillar ni inte ferrita? Dom kan inte riktigt hänga upp avgassysten där dom ska. Dom gör egna fästen ocg sätter direkt i karossen med en gummikudde. Så mitt system har skakat sönder i sista dämpare. Sen är inte systet byggt till min bil utan en annan som jag slakta så garantin gäller inte =( Siter // jani Mitsubishi EVO 1 -92 Hastig© Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 14, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2002 Sjekka hjemmesida di... ser bra ut dette. =) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg