kaizer Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Hei! Alle lysene pulserer, og da snakker jeg til og med om det i cd-spilleren. Byttet dynamo for en mnd. siden, og problemet oppdaget jeg for ca. en uke siden. Spenningsregulator kanskje? -R-:rolleyes: Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ramtho Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Hei, har samme problem i bilen min. Kan du si ifra når du finner en løsning? Siter Fader Kubikk Du som er i blokka Gi oss idag vårt daglige dreimoment Forlat oss våre fartsovertredelser, som vi forlater forelegget. Led oss ikke inn i kontroller, men fri oss fra sykklister For veien er din hestekreftene, og friheten i all evighet Amen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Dioder i generator? Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 prøv å skift regulatoren. kan vera at den er defekt. mål vertfall på batteriet kva spenninga er når motoren er igang. hopper den opp og ned på spennininga så er det nokk regulatoren. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaizer Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Målte batteriet i går, og det var 12,4 og med bilen i gang så varierte det mellom 14,5-14,8. Batteriet er gultopp optima som har tatt kvelden etter 3 mnd.:( Fikk nytt på reklamasjon i går, men problemet var der fortsatt. Da er det nok regulatoren som er ødelagt. Den sitter vel i dynamoen den? -R- Siter Renault Espace 2,2 dt. Litt mods. x 323 GT-R x Mx6 2,5 v6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg