2rst1 Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 lurer på og kjøpe en slik, men den er ufattelig treig! er de store og slappe disse bilene eller !?? den går dårligere enn vectra 2.0i 115hk!!! men den høres helt bra ut... Siter - http://www.calibra.no - - nå: calibra 16v '91 ...save me jebus! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Går nok en del bedre enn vectran den der. Er 170hk i den og 0-100 går på 8.7sek, men bmw har aldri vært en 0-100 bil går egentlig bedre over 100 dem :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Offtopic: Er vel ikke tilfeldigvis din vectra som pleier og stå på maritim ? I tilfelle, pen bil:) Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2rst1 Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 det var min ja. takker! solgte den for en uke siden!:( men denne bmw'en feiler noe da altså!!? for det er snakk om en strekke vi tester biler på, og en corsa 1.3gt er like rask som 525'en.::! en astra m 100hk er 20km/t raskere..:! dette er en oppoverhelling.. noen som vet hva som kan feile den? Siter - http://www.calibra.no - - nå: calibra 16v '91 ...save me jebus! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 må ha vært en 518 du testa! tell sylindrene skal være 6 der. :p Vet ikke hva som kan være galt med den men noe er det hvertfall.. Finn en annen og test den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 enig der. må være helt utslitt den motorn..gått litt for mye sikkert:) Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by 2rst1 lurer på og kjøpe en slik, men den er ufattelig treig! er de store og slappe disse bilene eller !?? den går dårligere enn vectra 2.0i 115hk!!! men den høres helt bra ut... Det er vel tilfeldigvis en mørkeblå 525ia du har prøvd? ;) Jeg prøvde en slik for ikke så lenge siden..den gikk ganske dårlig.. 525i er jo ikke akkurat noen racer (synest jeg iallefall),mn den skal gå bedre enn en vectra 2.0 8v... Jeg har litt dårlig erfaring med måle-metoden som er brukt..har lett for å bli ganske feil tall... Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2rst1 Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by jarli Det er vel tilfeldigvis en mørkeblå 525ia du har prøvd? ;) Jeg prøvde en slik for ikke så lenge siden..den gikk ganske dårlig.. 525i er jo ikke akkurat noen racer (synest jeg iallefall),mn den skal gå bedre enn en vectra 2.0 8v... Jeg har litt dårlig erfaring med måle-metoden som er brukt..har lett for å bli ganske feil tall... er mørk grønn.. kan vel tyde på at der er ganske stor sansynlighet for å treffe på en daukjørt 525 da..:rolleyes: en som selges her i byn den blå eller? pris/stand? bare sammenligne.. denne måle-metoden er helt grei.. det er snakk om at den ikke klarer større fart forbi "målestedet", selv med 70km/t i utgangsfart..! det er ille..! Siter - http://www.calibra.no - - nå: calibra 16v '91 ...save me jebus! :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by 2rst1 er mørk grønn.. kan vel tyde på at der er ganske stor sansynlighet for å treffe på en daukjørt 525 da..:rolleyes: en som selges her i byn den blå eller? pris/stand? bare sammenligne.. denne måle-metoden er helt grei.. det er snakk om at den ikke klarer større fart forbi "målestedet", selv med 70km/t i utgangsfart..! det er ille..! Høres ikke bra ut...:eek: Den blå stod/står til salgs på Karmøy (skulle ha 65 000 for den...helt grei stand,mn den har vært kraftig kollisjonskadet,kjørt under 200k,grått interiør,nylakket mørkeblå metallic) Skal du prøve den igjen, kan du teste den fra 80-120,min bruker ca 5,5-5,7 sekunder på flat mark (nesten helt orginal 525i-motor)...525ia-en jeg prøvde brukte over 7sek !! :eek: Lykke til med bil-letingen forresten;) Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg