Alexander86 Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Det jeg lurte på var: Denne bilen har ikke turteller... men klokke. Går den an og montere turteller inn??! bilder Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 ja det skal gli rett inn. ikke noe problem (får ikke opp bilde, men regner med det er en jetta 2) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexander86 Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 jepp er en jetta 2. Fikk ikke til med de bildene Siter RS Turbo Audi 80 B3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 dæven døtte. begynnte å lura på om det var min bil.:D men min ser ikkje slik ut lenger. turteller skal passe ja men pass på at du ikkje får turteller til gti. dei er litt anasleis. feet anlegg forresten.:D Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 Passer med gti å..... Har 16v instrument på min.... passer rett inn........ Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KooPa TropA Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 Det man må passe på er vel at det ikke er med kjørecomputer. Da passer det ikke rett inn. Siter 2006 Ford Mondeo 2.0 TDCI 130HK FMBA Automat 2000 VW Golf MK3.5 1.6 101HK AFT Cabriolet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg