stepside Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 har problemer med bremsene på min 240-86 Korte turer kan fungere bra, men hvis jeg bruker bremsene litt er det som bremsepedalen "tar i metall", bremsepedalen går nesten ikke ned. Noen ganger har jeg bremser andre ganger ikke.....(meget spennede......................) Hvis jeg pumper skjer dette alltid (efter 3-5 pumpinger) Holder jeg så pedalen nede synker pedalen ganske mye. Skivene er slitt.......... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Originally posted by stepside har problemer med bremsene på min 240-86 Korte turer kan fungere bra, men hvis jeg bruker bremsene litt er det som bremsepedalen "tar i metall", bremsepedalen går nesten ikke ned. Noen ganger har jeg bremser andre ganger ikke.....(meget spennede......................) Hvis jeg pumper skjer dette alltid (efter 3-5 pumpinger) Holder jeg så pedalen nede synker pedalen ganske mye. Skivene er slitt.......... bytt bremseveske, sjekk også om du har igjen bremsebelegg på klossa dine. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Takk for raskt svar. hvor mye bremsevetske går det med. Bytte bremskretsvarsleren (røde lampen må dasjbordet lyste, og jeg trodde jeg hadde en krets i funskjon) luftet bremsesytemet da, gikk vel med en 3 dl ca, men hvor mye tar hele systemet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg