Gå til innhold

Kjennskap til golfen her?

Ranger emnet

Pater

Anbefalte innlegg

Laars, du er ikke mye til økonom du....:rolleyes:

Det der var det dårligste kostnadsoverslaget jeg har sett.

Hvis bilen nesten ikke er i drift, hvorfor måtte da motoren og laderen overhales?

Hvis en bare tar godt vare på lader og motor så varer de leeeenge.

Men at den er strøken, det skal han ha. Personlig liker jeg ikke stylingen eller herpingen av interiøret.

Det er kort og godt en bil for spes intereserte.

PS: å få en G60 til å plystre fint og mye er det enkleste og billigste i hele verden. Stikkord, bytt luftfilter.

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis bilen nesten ikke er i drift, hvorfor måtte da motoren og laderen overhales?

Hvis en bare tar godt vare på lader og motor så varer de leeeenge.

Men at den er strøken, det skal han ha. Personlig liker jeg ikke stylingen eller herpingen av interiøret.

Det er kort og godt en bil for spes intereserte.

PS: å få en G60 til å plystre fint og mye er det enkleste og billigste i hele verden. Stikkord, bytt luftfilter.

just my 2 cent

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by EspenB

Jajajaja, greia var at det ikke er problemer med å svi av altfor mye penger på en bil om man vil det, uansett om det synes eller ikke. :)

Fler bilder fra treffet ligg her:

Bilder fra VW-Audi treff

Bl.a. bilder av den lilla. :)

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Laaars

Jajajaja, greia var at det ikke er problemer med å svi av altfor mye penger på en bil om man vil det, uansett om det synes eller ikke. :)

Fler bilder fra treffet ligg her:

Bilder fra VW-Audi treff

Bl.a. bilder av den lilla. :)

Var mange pene biler der. Den lilla var jo bra fet.

Det jeg lurte på Laaars var hvordan du laget oppsettet på hjemmesiden der bildene

var. Er dette vanskelig slik at du må ta inn et og et bilde og resize alle? eller er det

noe som skjer automatisk når du legger de inn i en mappe eller noe? Trenger noe lignende oppsett

på en side jeg har, men etter lenge googling fant jeg ingenting jeg fikk til å

fungere. :(

Spørsmålet var litt dårlig formulert, men... :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Dodgy

Var mange pene biler der. Den lilla var jo bra fet.

Det jeg lurte på Laaars var hvordan du laget oppsettet på hjemmesiden der bildene

var. Er dette vanskelig slik at du må ta inn et og et bilde og resize alle? eller er det

noe som skjer automatisk når du legger de inn i en mappe eller noe? Trenger noe lignende oppsett

på en side jeg har, men etter lenge googling fant jeg ingenting jeg fikk til å

fungere. :(

Spørsmålet var litt dårlig formulert, men... :S

Har bare brukt Automatisk bildegalleri-generering i Photoshop. Finner den på "File > Automate > Web Photo Gallery".

Så er det bare å putte inn mapper med bilder og større på bildene og små-bildene (thumbnails). Så ordner den resten.

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SpeedWell

Pengene flyr utrolig fort når man har det morro, jeg vet hva jeg prater om. Siden han har kvitteringsbok så regner jeg med at han ikke lyver.

Det var det jeg mente ja. Nå har jeg aldri fiksa opp en hel bil 100%, men jeg har jo sitti mange netter og drømt og regna på det, og spesielt understell og motor er jo et stort pengesluk. Så regner man på det, men glemmer alt småtteriet innimellom, og det blir jo penger det også.

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet godt at pengene flyr når man holder på med bil, men stiller spørsmåltegn siden jeg selv har holdt på med en G60 tidligere. Den kostet meg flesk, men da jeg leverte den fra meg hadde den i det minste 220hk på hjulene bla......

Og den gang var det ikke like stor tilgang på deler til slike biler som det er i dag.

- 03 Audi S3

- 89 VW Golf GT Syncro

[x] 99 Audi S3

Lenke til kommentar
Del på andre sider