Gå til innhold

Meninger om fargevalg interiørmessig

Ranger emnet

Phantom

Anbefalte innlegg

Har jo som vist i tidligere tråd her lakkert bilen min hvit med lilla perlemor

golfbak.jpg

og

panser.jpg

Så nå er jeg på leit etter en eller annen brytningsfarge, mener da en motstående farge som passer til å bruke på interiørdetaljer og lignende, tips mottas med takk...

Har tenkt på lilla, men da blir det liksom rosa som er nærmest, og det høver seg ikke helt..

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å sende deg en PM men var fult..

Lurer bare på en ting - hva ladtrykk har du på 2000 - 4000 og 6000 o/min ?

Du har også rotrex lader ?

Føler ladtrykket kommer alt for sent på min ...

Svar gjerne på PM så skal jeg slette dette inlegget ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Prøvde å sende deg en PM men var fult..

Lurer bare på en ting - hva ladtrykk har du på 2000 - 4000 og 6000 o/min ?

Du har også rotrex lader ?

Føler ladtrykket kommer alt for sent på min ...

Svar gjerne på PM så skal jeg slette dette inlegget ...

Svarer bare her jeg, lader ikke mer enn standard, lader ca 0,6-0,7 bar max... Rotrexen kicker ikke inn før ca 4000 o/min. Føles mye mer som en turbo enn en kompressor..

Vurderer sterkt å dreie ned remhjulet for å øke effekten, skal kjøre den til den tar kveld å erstatte med noe annet gøy..

Rotrexen er kul på høye turtall, men skuffende på lave.

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Phantom

Svarer bare her jeg, lader ikke mer enn standard, lader ca 0,6-0,7 bar max... Rotrexen kicker ikke inn før ca 4000 o/min. Føles mye mer som en turbo enn en kompressor..

Vurderer sterkt å dreie ned remhjulet for å øke effekten, skal kjøre den til den tar kveld å erstatte med noe annet gøy..

Rotrexen er kul på høye turtall, men skuffende på lave.

Men da er de nok like ... Snakket med G-tec, de anbefalte ikke å montere mindre reimhjul den var ikke bygget for det å ville gå sundt mente han ... Men tiden får vi se - for er godt mulig jeg prøver ...

Bunndraget er litt skuffende ja ...

Golf 4 gti 99 mod

x - en del golf 2 er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Sonick

Men da er de nok like ... Snakket med G-tec, de anbefalte ikke å montere mindre reimhjul den var ikke bygget for det å ville gå sundt mente han ... Men tiden får vi se - for er godt mulig jeg prøver ...

Bunndraget er litt skuffende ja ...

Jepp, er nok like de..

Kom med ett fargetips til meg da =)

-Abarth-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke helt sikker på hva du mener med "fargevalg interiør messig" , men jeg går ut i fra at du har tenkt å lakkere rammene rundt lufte slusene, right?.

Fins sikkert mange meninger om dette, men jeg syns personlig at det stortsett kun er en grå-farge som passer til dette. Syns ikke det er noe pent med sterke farger, det er jo liksom svart/grå som er vanlig å kombinere interør messig, men så var det dette med å kjøre egen stil osv. men jeg ville ikke lakket rammene gusje grønn bare for at det ikke skulle være slik som alle andre har det :)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et godt tips til deg med interiørvalg.

Kjøp deg et Polo Color Consept. Enten den typen som har Svart og blått skinnrecaro, eller den typen som er helt svart skinnrecaro.

Du får kjøpt alt komplett i sverige for rundt 6000 SEK.

Det passer inn i bilen dersom du gjør om litt på festene.

Det er iværtfall mitt tips, jeg skal iværtfall kjøpe meg et slikt interiør, fete stoler både foran og bak:)

yodude

Mvh Terje

Lenke til kommentar
Del på andre sider