Gå til innhold

Udskiftning af sæder, samt dørbeklædning

Ranger emnet

Youngbass

Anbefalte innlegg

Hej alle...

Jeg er ny her på forummet så hvis jeg laver nogle fejl så bare sig til...

Jeg har et spørgsmål ang. min vectra som jeg håber i kan hjælpe mig med.

Jeg har en Opel Vectra 1.6 S og vil gerne have skiftet sæder samt det indvendige af dørene (dørbeklædning). Jeg har hos autoophuggeren fundet en Opel Vectra 1.8 GLX. Mit spørgsmål går så på, om sæderne og dørbeklædningen passer. F.eks. er der el ruder i den kan jeg få det til at virke på min og hvor svært er det selv at skifte!

På forhånd mange tak.....

MVH

Søren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Søren!

Dørtrekk og stoler er ikke noe problem og skifte... Så lenge begge er fra Vectra A passer det rett over...

Dørtrekkene sitter (skrudd) i håndtaket, og (klipset) i vindusveiv, resten av dørtrekket henger i klips, stolene er skrudd med umbraco (mener jeg) til gulvet...

Det er litt jobb og få ut de orginale vindusheisene men det er ikke noe problem, vet ikke om ledningsnettet er lagt opp ferdig, hvis ikke må du ha alt av dette, og da må du opperere midtkonsollen og dashbordet ditt litt...

Si ifra hvis det er noe som ikke kom helt klart frem...

mvh

Kim Ståle

"Gott schuf Adam, und Adam den Opel"

-79 Opel Ascona 2,2i TIL SALGS!

-00 Yamaha XVS 125 TIL SALGS!

-79 Opel Kadett C City 1,2N

-95 Opel Vectra 2,0i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Originally posted by Tape-R

HAHA!

"UDSKIFTNING AV SÆDER"

Sperm replacement...... haha... :rolleyes:

Øyh! Ikke mobb dansken! :D

"The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994

"Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah

Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider