KinG^KaoZ Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Slenge meg på Barbie bølgen jeg da! To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Nå har jeg sitti her i datatimen og mekka sammen ett bilde i Paint shop pro.. lol like it or not "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Tja.. et forsøk skader ikke.. Alu vingen ble mekka i PAINT:) Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 spionbilde av politiets nye rægger bil?! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hasselnøtt Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 andre forsøk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hasselnøtt Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 sånn... Nå skal jeg slutte å poste nye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Du dæve å lenge det var sinden man brukte photoshop sist... I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zalcin Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Her er mitt bidrag: - Senket - Ombygd til stasjonsvogn - Ny hekk (Twist of Megane) - Ny baklykt - Ny front (Twist of Viper) - Ny farge - Skiftet felger - Senket panser - Tonede vinduer Min første photoshop-mod noen gang....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 modifikasjoner: senket større felger lakkert vinge sota baklys og blinklys hvitt tåkelys røde bremse-calippere grovere enderør sota ruter dekor på siden lakkert speil kommer sikkert flere forandringer etterhvert ;) (må også få sagt at dette er ikke gjort i photoshop, men i paint shop pro ;)) '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Desember 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Alle dere som oppdaterer bildet dere, IKKE bare lag en ny post! Ta og bytt bildet på den originale posten, eller i det minste slett den gamle post'en hvis du lager en ny! Hvis dere bare lager ny post, blir det vanskelig å vite hvilke bilder som er med i konkuransen, og hvilke som er utdaterte. Og da må dere diskvalifiseres for at det ikke skal bli så vanskelig. Så pass på å gjør det tydelig og lett og forstå hvis du har flere biler med i konkuransen! Det er veldig viktig! Og hvis du bare har 1 bil med, pass på at du ikke har flere versjoner av den i tråden! Og les reglene folkens ;) Posting med bare tekst slettes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Måtte skaffe meg Photoshop igår jeg og så jeg fikk lagt inn et forslag her! :D Ikke akkurat dreven i programmet enda... Men her er da min! :) Gleder meg alt nå til neste bilde!! Kult dette da! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PHS9 Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 her er mitt bidrag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FK_Bimmer Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 her er min bil tak senket senka 100/80 17" framme å 18" sparkla for et smooth utseende custom body kit nye rfont lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CZT Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Her er mitt bidrag :D *Moderat senking *20" Braid felger *Lilla dekor *Lilla soting *Lilla calippere *"lexus" look baklys *Fjerning av alle "unødige" overganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Desember 19, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2002 Bilen min ble avskiltet grunnet for mye rust, og det ble bare søl med Kenwood-innsuget, så jeg gikk like godt hen og kjøpte ny bil. Gamlebilen hadde dessuten fullt askebeger. Den nye er imidlertid så kostbar at jeg ikke har penger overs til hvite sideblinklys og felger. Og ikke le, jeg har fotomoddet bil kun én gang tidligere og den var som sagt svært rusten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg