VeilSide Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Jeg synses at folk legger endel poster under "feil" plass her på forumet. Mye har en tendens til å handle under "offtopic" som f.eks filmsnutter/bilder og om treff/møter. Også ting som gjerne er rene informasjonsting havner under offtopic-delen. Jeg har større ting som irriterer meg i løpet av en dag men følte alikevel for å komme med ett synspunkt. Eventuelt foreta en liten oppstramming innenfor moderatorfronten? Om folk poster feil så tyder vel på at en ikke har satt seg inn i hvilke kategorier dette forumet består av? Litt mere sletting/stenging/flytting synes jeg hadde vært på sin plass. Vist enkelte brukere gjerne bevist bruker offtopic-delen så kan vel brukeren i seg selv straffest? Og ikke minst : Denne posten HER burde bli lest av litt flere (selv om det har blitt litt bedre.) Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Din jobb er å sende inn rapporter. en moderator kan ikke gå igjennom alle trådene som blir laget dag for dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet Oktober 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Ja det er jo en mulighet (som jeg da skal benytte i stor/større grad). Skal heller bumpe denne posten om jeg føler at det ikke helt funker. (Selv om moderatorer poster i slike "feilplasserte" poster selv og gjerne burde sett dette da?) :rolleyes: Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeilSide Skrevet November 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 Nå har jeg testa denne funksjonen ett par ganger. Vil gjerne ha litt tilbakemelding på f.eks hvor mange rapporter dere får pr døgn og om eventuelt mine rapporter var greie eller plagsomme? Siter "Camry Turbo" Why try to fit in when you where born to stand out? Sandnes & Stavanger Gatebilklubb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet November 6, 2004 Rapporter Share Skrevet November 6, 2004 alle rapportene er blitt tatt hånd om. det er fint at folk forklarer problemet så tydelig som mulig. dette går som regel greit. vi mottar meget mange rapporter om dagen. alle blir behandlet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg