Gå til innhold

NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2 har launch 18 November 2004

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

NEED FOR SPEED UNDERGROUND 2 har launch 18 November 2004

Kvelden før har Spaceworld Trondheim Torg fått I oppdrag for EA Games å arrangere Launchparty.

Partyet starter 19:00 på Fifth Avenue på Torget med mulighet for å prøve spillet dagen før.

I den anledning ønsker LYDFABRIKKEN 2-3 biler som er RÅÅ som kan stå utenfor fra klokka 19:00 til ca 22:00 for skape blest og dunke musikk. Vi snakker stereo å NEON bila

Tilsvarende ble gjort i Oslo ved forrige launch av spillet.

Rånrne premieres med første release av spillet allerede samme kveld enten på PS2 eller annen konsoll. Ønskes et annet spill

er det også mulig.

Er dette noe for gutta, eller jenter så ta kontakt med Johan Erlend Dybvik på tlf 922 65 743

Ingen over, all under

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller så og si aldri PS2 lengre, men nå GLEDER jeg meg :D

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

faen at jeg ikke har dunk-dunk bil og bor i tr.hjem nå azza!!

skulle blitt fett..hadde no seff hvert fett å hvert der selv om man ikke har bil men..hehe :)

gleder meg vilt til nfsu2 kommer ja.. (må bare få kjøpt meg nye kontrollere..hehe)

leste btw i en reklame for spillet at det hadde release den 19 jeg..ikke 18..men men.. det var no i et engelsk blad så..

Lenke til kommentar
Del på andre sider