Gå til innhold

faan, snøen har lagt seg på Otta.

Ranger emnet

tplassen

Anbefalte innlegg

Originally posted by eirikoo

en kompis har en Leone Turbo med låsbar midtdiff, den er faktisk ganske grom på vinteren.. Trykket oppjustert fra 0.25 bar til 1.2. :D

Hatt det mye morro i slik bil ja... RALLE hehe:P å går det i grøfta er det bare å spinne seg opp igjen. tror det er konstant 50-50% der.. bremser slik også..

[08] bmw e91 318d til salgs

-x- 99 bmw e46 320i (solgt)

-x- 93 Bmw e36 318is (solgt)

-x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt)

-x- 86 golf2 1,8 gl (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by eirikoo

Harikiri er muligens en overreagering..

Dvs at bilmerket har lite å si for om systemet er bra eller ikke, men implementasjonen.

Hvis det var det som var poenget ditt, så er jeg enig!

:)

Vi er uten tvil helt på bølgelengde her, ja.

Grunnen til at jeg tok så på vei over (blant annet) Mazdasaken er ganske enkelt at jeg har svært høye krav til meg selv. (Selv om det kanskje ikke virker sånn) etterstrever jeg perfeksjon i alt jeg sier/tenker/gjør. Jeg prøver etter beste evne å "overgå meg selv", og forbedre meg i alt jeg gjør. Nevnte jeg at jeg er en Japansk mann som av en eller annen grunn er født i en arisk kropp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen bil er som Toyota Dyna på vinterføre, med denna så FINS DET FAEN MEG IKKE VEGGREP! :D hehe.... å kjøre denna med tom plan å halvlsitte vinterdekk er en utfordring i seg selv. (bakhjulsdrift)

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: arisk rase vil si at man har blå øyne, mørkt eller blondt hår. Slank og relativt høy og normal kroppsbygning.

hehe..å si at man er en arisk rase er ikke rasistisk:) bare at man er forskjellig fra noen andre..

hehe, det ble trafikkproblemer i Oslo så fort isen og kulda kom ja, ikke uvanlig det når det er byjenter bak rattet...trår i gassen når det er noe galt....Bremse, hæææ,hva er det liksom??:P

Ja alle er vi glad i vinteren yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by B.T.i

Ingen raser som heter Den "ariske" rase. Sist brukt av en tysk tulling med liten bart;)

Poenget var iallefall at jeg er Japansk inni og standard Norsk utenpå. Men det skjønte dere jo.

Ontopic: Snart vinter igjen? Og her har jeg fortsatt en forhjulstrekker med seks centimeters bakkeklaring? Neeeeeeiiii, ikke vinter igjen!

På den annen side så har jeg en snøscooter... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by GTTURBO

?.. Vet du hva du snakker om??

Ja, hvis man ved å kjøre forskjellige biler på samme føret (både asfalt, snø og grus) for så å sammenligne egenskapene, så JA! Uansett hva du river av deg og hva jeg river av meg og hva alle som er her inne med større ego enn livet selv mener, så er synet på hvilket system som er best, SUBJEKTIVT! Slå opp i ordboka folkens, og sjekk hva ordet betyr.

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider