gofle2 Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by eirikoo en kompis har en Leone Turbo med låsbar midtdiff, den er faktisk ganske grom på vinteren.. Trykket oppjustert fra 0.25 bar til 1.2. :D Hatt det mye morro i slik bil ja... RALLE hehe:P å går det i grøfta er det bare å spinne seg opp igjen. tror det er konstant 50-50% der.. bremser slik også.. Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Hehe..mye diskusjon om 4wd system her..:P Noen andre som har fått besøk av snøen enda eller??:D Skulle gjerne hatt 4wd jeg også, men jeg får greie meg med FWD denne vinteren ja:) Og ja, Subaru WRX er jævli gøy å kjøre med om vinteren!:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gofle2 Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 krasja på rudskogen vi med en subaru impreza gt turbo i sommer... (ikke jeg som kjørte) flotte biler... Siter [08] bmw e91 318d til salgs -x- 99 bmw e46 320i (solgt) -x- 93 Bmw e36 318is (solgt) -x- 85 audi 90 2,0 5e (solgt) -x- 86 golf2 1,8 gl (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Å faan, det er slik man kaller jævli kjipt da... Åssen gikk det med forsikring å sånn da?? Faan må ha gått hardt i svingene da når dere dro av med en så stabil bil.:P jaja, slik skjer:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by eirikoo Harikiri er muligens en overreagering.. Dvs at bilmerket har lite å si for om systemet er bra eller ikke, men implementasjonen. Hvis det var det som var poenget ditt, så er jeg enig! :) Vi er uten tvil helt på bølgelengde her, ja. Grunnen til at jeg tok så på vei over (blant annet) Mazdasaken er ganske enkelt at jeg har svært høye krav til meg selv. (Selv om det kanskje ikke virker sånn) etterstrever jeg perfeksjon i alt jeg sier/tenker/gjør. Jeg prøver etter beste evne å "overgå meg selv", og forbedre meg i alt jeg gjør. Nevnte jeg at jeg er en Japansk mann som av en eller annen grunn er født i en arisk kropp? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pater Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Ingen bil er som Toyota Dyna på vinterføre, med denna så FINS DET FAEN MEG IKKE VEGGREP! :D hehe.... å kjøre denna med tom plan å halvlsitte vinterdekk er en utfordring i seg selv. (bakhjulsdrift) Siter 94 AUDI 80 Quattro (Competition) ===>> x 83 VW Golf GTI16V - Solgt x 91 VW Golf GTI16V - Solgt x 88 VW Golf GL - Oppbrukt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by tplassen Noen andre som har fått besøk av snøen enda eller??:D Hehe. Ikke snø, men det var frost og is i Oslo idag. Selvfølgelig ble det trafikkproblemer! :p Jævlig glatt, ja.. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Nevnte jeg at jeg er en Japansk mann som av en eller annen grunn er født i en arisk kropp? Er du fra iran/irak el. da eller? siden det er der den "ariske rasen" kommer fra;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by X-ecutioner den "ariske rasen" Ingen raser som heter Den "ariske" rase. Sist brukt av en tysk tulling med liten bart;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Edit: arisk rase vil si at man har blå øyne, mørkt eller blondt hår. Slank og relativt høy og normal kroppsbygning. hehe..å si at man er en arisk rase er ikke rasistisk:) bare at man er forskjellig fra noen andre.. hehe, det ble trafikkproblemer i Oslo så fort isen og kulda kom ja, ikke uvanlig det når det er byjenter bak rattet...trår i gassen når det er noe galt....Bremse, hæææ,hva er det liksom??:P Ja alle er vi glad i vinteren yodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Skjønner ikke helt hva dette maset om snø dreier seg om. Litt tidlig vel? Her er det vel ikke snakk om snø før etter nytt år, Men regn har vi nok av :D Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by B.T.i Ingen raser som heter Den "ariske" rase. Sist brukt av en tysk tulling med liten bart;) Poenget var iallefall at jeg er Japansk inni og standard Norsk utenpå. Men det skjønte dere jo. Ontopic: Snart vinter igjen? Og her har jeg fortsatt en forhjulstrekker med seks centimeters bakkeklaring? Neeeeeeiiii, ikke vinter igjen! På den annen side så har jeg en snøscooter... ;) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng På den annen side så har jeg en snøscooter... ;) Da hadde jeg klart meg med en grevling med 6 centimeters bakkeklaring å :D ...Tror jeg... Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Snø her, ligger vel en ca 5cm på bakken.Akkurat nok til å leke med bilen, men ikke nok til å leke med skuter :-/ Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by GTTURBO ?.. Vet du hva du snakker om?? Ja, hvis man ved å kjøre forskjellige biler på samme føret (både asfalt, snø og grus) for så å sammenligne egenskapene, så JA! Uansett hva du river av deg og hva jeg river av meg og hva alle som er her inne med større ego enn livet selv mener, så er synet på hvilket system som er best, SUBJEKTIVT! Slå opp i ordboka folkens, og sjekk hva ordet betyr. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg