Gå til innhold

faan, snøen har lagt seg på Otta.

Ranger emnet

tplassen

Anbefalte innlegg

I dette øyeblikket faller herrens tunge byrde over meg. begynnte å snø i Kongsberg for 10 min siden. Første snøen i år. Faen, nå må jeg kjøpe vinterdekk også :( Om noen har vinterdekk til salg i 13" så si ifra :P! Må vel kanskje ut med Volvo 240'ien i kveld. Satte på omtrent nye piggdekk på 15" turbofelger i går. Golfen ser mørke tider i møte, mens volvoen gleder seg til å få fjernet litt sot :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 75
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, gadd ikke selgeren å møte dere??:P da var han ikke akkurat gira på å få solgt bilen sin nei:P

Nei, snøen har forsvunnet litt etter litt på Otta nå, ligger bare oppi fjellsidene nå. Men den kommer vel tilbake i helga får vi håpe!:D

Gleder meg til jul jeg nå, bare nesten 2mndr nå!:D

ohh Yes!:)

TErje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tplassen

Hehe, gadd ikke selgeren å møte dere??:P da var han ikke akkurat gira på å få solgt bilen sin nei:P

Nei, snøen har forsvunnet litt etter litt på Otta nå, ligger bare oppi fjellsidene nå. Men den kommer vel tilbake i helga får vi håpe!:D

Gleder meg til jul jeg nå, bare nesten 2mndr nå!:D

ohh Yes!:)

TErje

jul = god mat og pakker på julaften, julekalender, fri fra jobben med betaling, bedre får man det ikke, hehe :D å en helvettes fest om en uke etter julaften :D:D:D

nei han orket ikke å komme alikevel, siden vi ikke hadde med oss penger der og da, mente det var vanlig sa han.... og så begynte han å stresse med at vi skulle betale bensinutgiftene hans, hvis han skulle møte oss som avtalt.... så da dreit vi i hele kjøpet.... hehe

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil bare si at.. brekk?? på fwd?? om vintern?? hæ.. det er slags pyserier a.. greit nok når det er bart altså.. da kan det hende det er litt vondt å legge den ut uten brekk.. men om vintern så bruker man da vitterlig ikke brekket når man skal sladde :)

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..det er full fres med festing ifra første juledag frem til og med nyttårsaften, så det blir gøy:) Får tro det ikke blir så kaldt som -20 i år da som ifjor...ikke mulig å være ute vett:P

Hva slags bil skulle dere se på da?? var han ifra her i distriktet eller??

Mange som er fra gudbrandsdalen her eller?? skjer en del ting på Otta i helgene fremover, så det er verdt å ta seg en tur!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe..det er full fres med festing ifra første juledag frem til og med nyttårsaften, så det blir gøy:) Får tro det ikke blir så kaldt som -20 i år da som ifjor...ikke mulig å være ute vett:P

Hva slags bil skulle dere se på da?? var han ifra her i distriktet eller??

Mange som er fra gudbrandsdalen her eller?? skjer en del ting på Otta i helgene fremover, så det er verdt å ta seg en tur!:)

når man er sånn passe full, å mye mer, så kjenner man ikke kulde :D

en sånn fyr oppi nord, skulle selge en toer golf...

jeg er ifra lillehammer i hvertfall, hehe

hva er det som skjer i otta helgene fremover da?

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Helios

men om vintern så bruker man da vitterlig ikke brekket når man skal sladde :)

Jeg bruker brekket fordi jeg bare sladder i lav hastighet. Er jo livsfarlig å bruke så mye fart at en kan nyttegjøre seg effekten med bare svinging og vektforflytting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Øyvind Ryeng

Jeg bruker brekket fordi jeg bare sladder i lav hastighet. Er jo livsfarlig å bruke så mye fart at en kan nyttegjøre seg effekten med bare svinging og vektforflytting.

kan bruke en kombinasjon av gass og brems og, å få det til å sladde... er ikke helt lett, å i hvertfall ikke helt kontrolert :D bør gjøres på åpne sletter... hehe.. hatt mange nesten i grøfta opplevelser :D

edit: brekket mitt hadde en tendens til å fryse, hehe

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snøen er kommet langt ned i fjellene her nord, men ikke kommet på veiene enda:(

men det er frost nesten hver natt, så det er bare å "søle" litt vann her og der:D

gleder meg til snøen har lagt seg på veiene og på p-plassene, da skal subaru'n sidelengs ijenn:D de har en helt unik og spesiell 4wd som ingen slår, vel å merke etter min mening... også kar de jo 10 gir forover ot 2 bak (høy og lav serie)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æ e norlænding æ ja!!:D

er ikke snø på veien her på otta nå heller, men den kommer nok snart!:)

Da er det rett ut med sparken alstå, herregud, er det noe som slår dæ heller??:P

Ohh yes!:D

over å ut, kari å knut!

skulle hatt belter på sparken, i steden for meier om det er det det heter, kjøre hardt! :D

===>>

Lenke til kommentar
Del på andre sider