EyeCon Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 hvordan skal di kobles? lys, bremselys, alt klikker. han jeg kjøpte bilen av har koplet litt feil med anlegget osv... Er ikkje hjelp om anlegg jeg trenger.... men ledningsnettet generelt. 1. =Blå/Rosa 2. =Rød/Svart 3. =Blå/Svart 4. =Hvit 5. =Lilla 6. =Blå 7. =Blå hvit 4,5,6,7 tror jeg er fronthøgtalarane. Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Ingen som har skjema over ledningsnettet eller noe? mazdafun? du er jo gt-r Guru:P har ikke du noe liggende? på forhånd takk. sliiiiiiter:P Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Hei. Har masse bøker, og flere med koblings-skjema for bilen din. Men nå er jeg på jobb og sliter, og får ikke kikket på det akkurat NÅ(!):( Kan se på det når jeg kommer hjem inatt engang (sent). Hvis du vil kan du ringe meg ikveld (sender nummeret mitt på PM). Har sikkert en bok til salgs også, hvis du ønsker å ha en selv. mvh, og beklager at jeg er treg....:rolleyes: Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeCon Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 !!TUSENTAKK!! :) hvor mye skal du ha for boka? det er en 93mod. tror ikke jeg kan vente like til jeg får boka.... så det hadde vert supert visst du kunne gitt meg noe i kvell slik at jeg får fixet dette "mindre" problemet mitt :) men er mulig intressert i boka visst den ikke er aaalt for dyyr :P tusen takk mazdafun Siter [o] Mazda 323 GT-R 1993 [x] Ford Sierra 5dørs 1986 Vingebilwannabe (Solgt) [x] Ford Sierra 3dørs 1984 (Spiker) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg