imloud2 Skrevet August 13, 2007 Rapporter Share Skrevet August 13, 2007 my am car som funker fint på norske veier ja:) har en kamerat som har en ram 2500 5,9td går ganske brukbart det selvom det er en rekke 6'er og diesel, og den bruker ikke mer en rundt literen på mila på langkjøring. men uansett ram srt-10 er en vanvitti rå bil! er ikke mange så svære biler som går så godt til å veie så mye, og som jeg leste oppi her ang. NM så har sen større motor mer NM og det vil som oftest si bedre bunn drag (snakker vi forbikjøring med campingvogn?;)) men var synd tommy ble for ivrig den dagen og kjørte ut i sanda og tok livet av 3 chrom felger:S en siste ting ram srt-10 er v-10'er ikke v-9'er for di som ikke har fått med seg det;) Siter Mvh Stian stolt eier av MB 190E krsmf.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneTT Skrevet November 12, 2007 Rapporter Share Skrevet November 12, 2007 Jeg var og henta meg SRT 10 forrige uke..Må si jeg vart meget imponert med både kjørekomfort og fart...helt rått.. Veit det bruker mye bensin men du kjøper ikke en slik bil vist du er eller skal vere gjerrig..Jeg synest personlig det er en kongebil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet November 13, 2007 Rapporter Share Skrevet November 13, 2007 Chiptrimming av denne motoren skal gi 544 hester og 780 nm. Ivertfall hos viper-motorsport i tyskland. Er jo samme motoren så det er vel samma om den sitter i Viper eller i pick-up'en? Så i bilsport for en stund tilbake at en slik motor var trimmet til 750 hester med en kompressor. Gikk vel i superstage. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg