colle Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 egentlig ikke fornøyd i d hele tatt med denne fronten, men trengte vel treninga i brushing hehe. noen kommentarer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TA-Racing Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Synes hjulvinkelen ble litt voldsom foran,ellers knall! :) Siter Kjør hardt,kjør stil - kjør Audibil! ;) Bil: 1999mod Audi A4 1.8T BSR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supraguy Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Bra brusha. Klarer nesten ikke å brushe i det hele tatt jeg. Hvordan får du det til å skinne i side skjørtet? Bare limer i fra bakken og på skjørtet og senker opacity? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
colle Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by Supraguy Bra brusha. Klarer nesten ikke å brushe i det hele tatt jeg. Hvordan får du det til å skinne i side skjørtet? Bare limer i fra bakken og på skjørtet og senker opacity? jepp, pluss jeg legger på skygge her og der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rad3on Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 en ting bare.. luftfilteret burde vel ha vært på andre sida? pleier hvertfall å være på andre sida orginalt.. hehehe også var sideskjørtet litt rart.. var liksom ikke no skille ned mot bakken.. hvis du skjønner? Siter - 01 Vw Bora 1,8T highline - 00 Vw Polo color concept 1,4tdi x 88 Honda Crx 1,6 x 83 Ford Granada 2,3 x 87 Ford Sierra 2.0 is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 likte ikke plasseringen av filteret da....men men...lag deg litt mer former på skjørtet, pent med refleksjonene der... supraguy: du legger bare på ett område fra siden av bilen eller feks bakken, senk opacity og voila!!! refleksjoner! ...sånn kan det ihvertfall gjøres.... mvh daniel Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L-J Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 skjønner ikke hvordan du brusher jeg :rolleyes: Siter 12 år :) Broren til ibanez btw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg