Gå til innhold

film av husnes pitstop bilen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEi. er cossien solgt?? det blir utrolig nedtur på gatebil uten og se deg kjøre den. buhu:( :(

Kjøp den tilbake. vær så snill. det var jo du og den Hvite cossien med jenspeed logo og noen fargestriper på siden som var de råeste med cosworth der. også den med 700 hk da. hehehe

neeeeeeei vær så snill kjøp den tilbake.

PS: hvor mye hk er/var det i den???

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe takker for responsen, ja angrer litt no på at den blei seldt :(har kjøpt meg ein ny cossi no, men ska bygga ein lik bil av den med anna lakk/farge. Det var ca 500hk i bilen på 2,7bar ladetrykk:) men blir vel og sjå på neste gatebil denne bilen itte da som eg har hørt..eg kjeme sterkare tebake i juli med ein mørke rau sedan...med forhåpentlivis lik effekt... so ska me vel klara og bruka litt dekk den neste sesongen og.. tenkte noken kansje hadde filma litt privat av bilen har bare eit par sjøl kjekt og ha minne fra bilen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by husnes

hehe takker for responsen, ja angrer litt no på at den blei seldt :(har kjøpt meg ein ny cossi no, men ska bygga ein lik bil av den med anna lakk/farge. Det var ca 500hk i bilen på 2,7bar ladetrykk:) men blir vel og sjå på neste gatebil denne bilen itte da som eg har hørt..eg kjeme sterkare tebake i juli med ein mørke rau sedan...med forhåpentlivis lik effekt... so ska me vel klara og bruka litt dekk den neste sesongen og.. tenkte noken kansje hadde filma litt privat av bilen har bare eit par sjøl kjekt og ha minne fra bilen:)

2,7 bar ladetrykk for å oppnå 500hk? Damn.. Må være den trangeste toppen i manns minne??

Fet bil dog..

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slik jeg forstår dette, så lader motoren 1,9 bar ved max effekt, men peaker 2,7 bar ved NM topp?

Høres ut som voldtekt av turbo :D

03` Volvo V70 d5 197hk 470nm

01` Seat Leon 4x4 20vT

X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider