Skillz2k Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Vurdere en bil fra japan men når ikke engang browseren min vil skjønne japansk så trenger jeg litt hjelp. Hvem er dreven på dette? Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 hvilken bil? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whiplazh Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 http://www.nippon.no driver da med noe japan-import greier tror jeg.. Men det er bare Honda.. :D Siter Nå - '92 VW Vento VR6 [x] - '90 Audi Coupe Quattro 20v [x] - '90 VW Golf II GTi G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toyota R Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 2 kompisser av meg har startet et firma med import av alt av biler fra japan, og de driver å skaffer avtaler med firmaer som bygger om til venstrestyring også! Verdt et forsøk.. Prøv å ring Trond på 95101502 eller Knut Erik på 99529565.. Lykke til:) Siter Bråstopp når purken skal stoppe deg, ikke vent på en bussholdeplass eller noe, bare lås hjula!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
911ruf Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 ta kontakt med tp-racing på 91701179 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quicksilver Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 nå er jeg ikke sikker på om du mener om noen kan hjelpe deg med å komme i kontakt med et firma ei japan eller om du bare er på jakt etter en billig bil fra japan :) jeg kan evt kansje hjelpe deg med det siste. jeg har en del biler allerede på vei og driver å bestiller et større parti i disse dager.. ta kontakt så skal jeg så om jeg kan finne en bil til deg :) Siter 1996 R33 Skyline GTR LM T51R 900hk 1994 Supra Time Attack 3.4L GT4094R 800hk 2000 Supra TRD widebody GT45R Team Quicksilver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Jeg vil også anbefale tp-r :) Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safoll Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 TP-Racing Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 hvor mye koster det å bygge om til v.styring? Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by dusico hvor mye koster det å bygge om til v.styring? Fra 0 hvis du har ALT liggende (les: delebil) fra før opp til tre hundre tusen milliarder hvis du må sette bort jobben. I noen tilfeller må for eksempel selve torpedoveggen byttes, men dette varierer selvfølgelig fra bil til bil. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 er det noensom kan spesifisere med et litt bedre svar? Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Originally posted by dusico er det noensom kan spesifisere med et litt bedre svar? Du kan jo begynne med å spesifisere med et litt bedre spørsmål? Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dusico Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 hvis jeg evt. tar inn en sånn rar sx (tror den kalles k's eller no?!) som bare selges i asia (japan, new z. og aus. området!) som har en to-liter's motor. finner en her på side 4, øverst. http://www.king-buyer.co.jp/index3.php?p=3 har ingen deler, har f.eks. kun bilen. hvor mye ca? lønner det seg i det heletatt? heller gå for en gt-r, gts-t ol? Siter - Mazda Mx-5 '99 | Suzuki Swift GTi '87 | [X] Volvo 360 GL x 2 | Nissan Bluebird 2.0 SLX | Opæl Kadett D (for Dritt) | |TeamSideways| Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg