HellBound Skrevet Oktober 25, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2004 Hei... Er på jakt etter slike sideskjørt som "1303S" har på sin boble Slike som dette Har sett flere bobler som har dette, så om noen vet hvor du får kjøpt eller noen som selger slike..så gi en lyd. Trenger sårt sånne, siden de ikke er så breie der som døren er fordi det går innover så utover.. se bildene.. har noen sideskjørt som er helt lik bredde på hele veien og det er ikke like pent synest eg. Anyway, takker for alle svar :D Mvh kenneth Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Det kalles stigbrett ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Jaja samme ulla ;) Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nakjem Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Dette får du handla hos hot shop, hotshop.as, ell dahlhems, dalhems.se... Men har du bobbel, er dette forumet for deg, vw2you.com Siter 1303`n lekker ikke olje, den markerer sitt revir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet Oktober 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Takktakk.. men liker ikke vw2you.. tar så lang tid og er så mye rot med passord og bruker navn på det gammle forumet. Glemmer hele tiden passordet :P Så når eg tar glemt passord så står det at emailen ikke er regga der osv. Men vist hotshop har slike skal eg ta å se i katalogen min en gang til å se om eg finner de :) Takker :D Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kormi Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 så du liker ikke vw2you fordi du ikke klarer å holde styr på passorda dine...hehe..ok. Siter http://kormi.skynetblogs.be Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HellBound Skrevet November 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 hehe, nei liker stedet, leser mye der men skriver aldri siden eg alltid glemmer passordet der. Så må eg lage ny bruker hver gang om eg skal skrive noe, orker ikke det :p Siter BMW 325i Sleden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rugis Skrevet Januar 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2005 Er detta dyrt i forhold til de orginale? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2005 Selges stadig slike brukt. Hør med om Turbo Tor på vw2you forsatt har sine liggende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rugis Skrevet Januar 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2005 Men hvis du har orginale sjermer, og kjøper av noen som har bredda.. Da blir det vel feil? Bare et eks. Dårlig formulert, men håper dere skjønte det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Januar 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2005 De stigtrinnene jeg refererte til litt over her var ikke til salgs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg