Gå til innhold

Er dette mulig?

Ranger emnet

Kennet

Anbefalte innlegg

Det går ganske greit.. Jeg brukte 50 minutter fra vikingskipet i Hamar til Sandvika liksom, og jeg var ikke helt idiot! Da burde noen klare Drammen-Oslo på et kvarter`s tid..

...???

Det er jo 14 mil..!! Kjørte du fly, eller var det bare klokka di som hadde stoppa..??

-98 BMW Touring M-Sport

-87 Golf MK2 - Solgt

-82 Fiat 127 Sport - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fra shell i drammen til munkedamsveien 55 som er rett ved statoil vika er 44,4 km. Er det mulig å kjøre denne distansen på 15-20 min?

V=S/T

Dersom du bruker 20 min er farta:

V=44400m/(20*60sec)=37m/s

37m/s*3,6= 133Km/t i snittfart.

Kjører du på 15 min er gjennomsnittfarta på 177,6 Km/t

Sann rent matematisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...???

Det er jo 14 mil..!! Kjørte du fly, eller var det bare klokka di som hadde stoppa..??

Enig, syntes også at dette hørtes LITT sprøtt ut....

Fader Kubikk

Du som er i blokka

Gi oss idag vårt daglige dreimoment

Forlat oss våre fartsovertredelser,

som vi forlater forelegget.

Led oss ikke inn i kontroller,

men fri oss fra sykklister

For veien er din

hestekreftene, og friheten

i all evighet

Amen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går ganske greit.. Jeg brukte 50 minutter fra vikingskipet i Hamar til Sandvika liksom, og jeg var ikke helt idiot! Da burde noen klare Drammen-Oslo på et kvarter`s tid..

Du prøver altså å påstå at du med en helt vanlig personbil har hatt en snitthastighet på godt over 140 km/h på strekka vikingskipet - sandvika? sorry mac.. men det vil jeg ha videobevis og tidtaging på før jeg trur på..

jeg mener.. først skal du kjøre ut fra skipet.. så ut på E6.. så akse opp i hastighet.. og om du da ikke ga totalt faen så har du vel bremsa ned for alle de fotoboksa som er nedover der også..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste biler kan holde 130-140 i snitt på en sånn strekke på e18.. Så sant det er lite/ingen trafikk!

Så ikke tvil om at det er mulig.. 15 minutter og 177 i snitt er nok verre for de fleste.. men sikkert også mulig med sprek bil og tom vei..

Er man helt dust er det også mulig å holde snitt på godt over 120 i snitt over lengere strekninger med masse trafikk rundt deg på "4 feltn".. Men da er det jo sånn at jo flere biler det er på veien.. jo høyere andel er sivile/uniformerte politibiler, noe som igjen gjør at sjansen for å miste lappen, havne i fengsel og få kjempebøter er høyere..

Den strekka fra Hamar til Sandvika på 50 minutter er fult mulig... Masse 4 felt og bra veier..

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

larvik - porsgrunn e18 pluss litt riksvei (26km) på 10 minutter en torsdagsmorgen klokka 4 går ann med 100hk :)

Vet ikke hvor mye det er i snitt jeg? rett under 160 kansje?

Så skulle tro det er mulig å kjøre 44.4km på 20 min, iaffal om det er lignende vei.

sandefjord - porsgrunn e18 (45,6km) gjorde jeg unna på 17min her om dagen. glad det ikke er noen fotobokser fra larvik og nedover jeg :)

var kl 06.00 om morgen og nesten ingen trafikk.

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjørt fra første Mc donalds inn i Danmark fra Tyskland til Fredrikshavn 330km (33 Mil) på 1 time og tre kvarter på dagtid.Snittfart = 188,5.Litt andre veier enn i Norge men det var mye trafikk.

BMW 330 DAT 2003

Audi RS2 1995 Blå

Audi RS2 1994 Sort (Delebil)

BMW E36 Coupe prosjekt

X Nissan 200 SX S14a Sportline 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den strekka fra Hamar til Sandvika på 50 minutter er fult mulig... Masse 4 felt og bra veier..

masse 4 felt og bra veier.. nåja.. husk den delen fra hamar til minnesund og eidsvoll .. der er det ikke mye bra vei.. og mye bokser..

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider