Jonus Racing Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Ar82eksos del med steg5 aksel.360lager. Spesiell t4 kompressor del med 56mm inducer. Holder til rett over 500hk.For ekstern w.gate. Perfekt til cossy eller audi. Kan leveres med nytt kermamikk behandlet grenrør slik at den passer til audi 2.2 turbo20v 9000kr. 92607078 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Hvilken trim på kompressorhjulet? 50, 54, 57, eller 60-trim? Og hvilken A/R på kompressoren? Kompressorhus? T04B? T04E? T04S? T04R? Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonus Racing Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 to4e. 56mm inducer med 84mm stordim. spesiell impeller. Funker ekstra godt på høye lade trykk vs en rs 500 impeller som bare har 76mm stordim. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 44-trim får jeg det til å bli? Har aldri sett T04-kompressorhjul med så liten trim; det minste jeg har sett er 50. Og tradisjonelt sett er høyere trim = bedre effektivitet på høyere ladetrykk, samt vanligvis kan et kompressorhjul med høyere trim flowe større luftmengder. Inducer^2 ----------- x 100 = Trim Exducer^2 Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonus Racing Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Du regner nok litt feil der. Denne fungerer bra. Men hva skal du med ar forholdet på kompressor siden? Det gir deg jo ikke noe fasit svar. kan fikse deg flowchart vis du bestreber etter og ha det på det rene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonus Racing Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Mener det er ar57 men du får ikke noe mer hk av den grunn. Noen ganger lønner det seg og teste litt i praksis og feie teorier til side.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Regner feil? ((56*56) delt på (84*84)) ganget med 100 får iallefall jeg til å bli 44,4 [trim]. Du har helt rett i at A/R på kompressorsiden har lite å si, men det er alltid kjekt med mest mulig informasjon, ikke sant? Flowchartet er selvfølgelig det som gir oss omentrent 99% av den informasjon en trenger å vite om kompressordelen. Og jeg betvilte vel aldri at denne kom til å fungere bra? Som jeg ser det kommer nok denne til å rive skinnet av laksen med en suksessfaktor på 100%. Garantert moro. Men hvordan er laggen med .82 A/R på eksossiden; er den levelig? [EDIT: I USA kjører de råeste Hondaguttene med et T3 Stage 5/T350/76-trim-hjul på eksossiden. Er mange av dem som bremser langt over 600 WHP med dette ultimate T3-hjulet, så en kan ikke akkurat kalle denne eksossiden for en begrensning. Noe større T3-eksosside finnes nesten ikke; hvis en ser bort fra customprosjekter der man bruker Garrett GT-serie-hjul.] Teori er forresten mitt eneste utløp for min motorlidenskap, da jeg er ung og ennå går på skole (les: fattig). Så det sier seg selv at tragisk nok har ikke jeg ressurser til å eksperimentere (les: leke) med slike ting i praksis. :( Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonus Racing Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Innducer er 56 mm og er anpasset til f.eks en cossy med 500hk+ Fullt trykk på ca 4000omd med goe kammer og portet topp. Fullt trykk på ca 3700omd på en frisk audi5er topp(20v) Mulig eksosdelen holder til over 600hk men induceren er desverre forliten. Maks 550hk vis ALT er porno i toppen, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjarne Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Øystein Ryelven, er du interessert i å kjøpe turboen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by bjarne Øystein Ryelven, er du interessert i å kjøpe turboen? Det er "Øyvind Ryeng" thank you very much. Interessert er jeg selvfølgelig, men det er ikke akkurat som jeg har råd; jeg er som nevnt tidligere skoleelev. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Oktober 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2004 Originally posted by Øyvind Ryeng Det er "Øyvind Ryeng" thank you very much. Interessert er jeg selvfølgelig, men det er ikke akkurat som jeg har råd; jeg er som nevnt tidligere skoleelev. ryeng er bare ute etter å rive bokstaver (les: kjeft) om alt mulig :D gratis bump, forresten. (gee, thanks) Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Oktober 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2004 Originally posted by Hawkon ryeng er bare ute etter å rive bokstaver (les: kjeft) om alt mulig :D thumpsup Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.