BIMER KING SIZE Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Heisann!!! Kan nokon forklara meg kor banke sensoren sitter på ein nissan 200sx s13 90`mod??? Finner den ikkje!!! Bilde hadde våre fint!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Er det på S13 i det hele tatt a? Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by turbothomas Er det på S13 i det hele tatt a? Ja vil no tru det!!! Va ein so sa det, men han viste ikkje kor han var!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Vet det er på S14, men ikke S13. Den funker ikke så veldig bra uansett... Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by turbothomas Vet det er på S14, men ikke S13. Den funker ikke så veldig bra uansett... Oki!!! Men nokon so veit korleis eg skal få vekk tennings bank?? Viss eg justera ned tenningen, so reise banken, men da går bilen extremt dårli!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbothomas Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Spør på http://www.200sx-ogn.org du Siter Thomas 07 Commander 3,0 CRD 7 seter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Tenningsbank kommer jo i hovedsak av 2ting, enten feil tenning eller for lite bensin. Hvis du har org bensinpumpe vil jeg anbefale deg å bytte denne. Hvor mye ladetrykk kjører du på? hvis det er for høyt vil det også forårsake tenningsbank. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIMER KING SIZE Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by Asim Tenningsbank kommer jo i hovedsak av 2ting, enten feil tenning eller for lite bensin. Hvis du har org bensinpumpe vil jeg anbefale deg å bytte denne. Hvor mye ladetrykk kjører du på? hvis det er for høyt vil det også forårsake tenningsbank. Har orginal bensin p. Kjøyrer på 1,1 bar!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by BIMER KING SIZE Har orginal bensin p. Kjøyrer på 1,1 bar!!! bytt bensinpumpe og sleng på noen skikkelige plugger, og sørg for at tenningen er justert nøyaktig 12-15grader. Det skal hjelpe på. Hvis det er den originale pumpa som sitter der så har nok den sett sine beste dager... dette er et "vanlig" problem på disse bilene.. vi er borti det nesten daglig... Hvis det er no mer du lurer på kan du jo ringe oss på 6790 9890.... vi skaffer deg pumpe og alt :) Asim/ Crazy Tuning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg