exuz Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 tenkte jeg skulle skru en forsterker til seteryggen, men må nesten få lagt ned baksetene, så jeg kommer skikkelig til. Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 HVIS du kan legge de ned, er det sånne knapper å dra i på toppen, ved nakkestøttene Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exuz Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 arg :S der var det første stedet jeg så, og det var ikke noe tegn til de :( er ikke noen andre steder de kan være? er en E30 -86 mod Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Går nok ikke å legge ned setene i en E30... Er massiv stålplate bakom der, mellom bagasjerommet og kupeen. Eneste som ligner, er at enkelte har skipose åpning. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M 4-life Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 "Er massiv stålplate bakom der" ergo: vanskelig å bygge bra annlegg....eller? Siter -BMW 318i E30 2 dørs 1987 Apex40x40,Enzo cup 215/40x17",jamex,polk audio (zinnoberrot) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
exuz Skrevet Oktober 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 tror nok at jeg har formulert meg litt dårlig, poenget var at jeg ville komme til denne stålplaten fra seterygg siden, så borre hull i den, og sette inn noen skruer, da er det 0 problem å skru fast noe på andre siden. jeg har skiluke, eller retteresagt hadde, den jar blitt sveist igjen, og erstattet med et lite hull, sikkert til en sub eller bass refleks elsn. men jeg har funnet ut hvordan jeg skal komme til nå. det er mulig å ta ut setene du sitter i, så er det 2 skruer som holder seteryggen på plass. tror det er noen helkter ellernoe under setene for å dra dem ut Siter []BMW 320i E30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 ang coupe, så har alle nedfellebare bakseter Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 E30 har ikke nedfellbare seter om det er coupe eller ikke... Du kan ta de ut ja, men det hjelper litte. Den delen du sitter i er ikke skrudd, den er det bare å røske opp. Ryggen sitter med to skruer på hver side, nederst i hjørnet.. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 jeg tenkte på e36..(som jeg alltid gjør:( ) Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Originally posted by M 4-life "Er massiv stålplate bakom der" ergo: vanskelig å bygge bra annlegg....eller? Ikke enkleste sak i verden nei, har 12 tommer med portene opp i hattehylla og en 10 tommer i hver side ved baksetet. Vurderer likevel å fjerne baksetet og montere 12ern mitt i ryggen bak. Stålplata drukner bassen fra baggasjerommet.. :rolleyes: Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 14, 2004 Rapporter Share Skrevet November 14, 2004 Originally posted by exuz tror nok at jeg har formulert meg litt dårlig, poenget var at jeg ville komme til denne stålplaten fra seterygg siden, så borre hull i den, og sette inn noen skruer, da er det 0 problem å skru fast noe på andre siden. jeg har skiluke, eller retteresagt hadde, den jar blitt sveist igjen, og erstattet med et lite hull, sikkert til en sub eller bass refleks elsn. men jeg har funnet ut hvordan jeg skal komme til nå. det er mulig å ta ut setene du sitter i, så er det 2 skruer som holder seteryggen på plass. tror det er noen helkter ellernoe under setene for å dra dem ut Ikke skru forsterkerne rett i plåten, da får chassiet på forsterkeren konstant minus.. Ække bra.. ;) Skru fast en tykk treplate og skru forsterkeren i den igjen med korte skruer.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg