Gå til innhold

hvordan legger jeg ned seteryggene?

Ranger emnet

exuz

Anbefalte innlegg

Går nok ikke å legge ned setene i en E30... Er massiv stålplate bakom der, mellom bagasjerommet og kupeen.

Eneste som ligner, er at enkelte har skipose åpning.

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok at jeg har formulert meg litt dårlig, poenget var at jeg ville komme til denne stålplaten fra seterygg siden, så borre hull i den, og sette inn noen skruer, da er det 0 problem å skru fast noe på andre siden. jeg har skiluke, eller retteresagt hadde, den jar blitt sveist igjen, og erstattet med et lite hull, sikkert til en sub eller bass refleks elsn.

men jeg har funnet ut hvordan jeg skal komme til nå. det er mulig å ta ut setene du sitter i, så er det 2 skruer som holder seteryggen på plass. tror det er noen helkter ellernoe under setene for å dra dem ut

[]BMW 320i E30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E30 har ikke nedfellbare seter om det er coupe eller ikke... Du kan ta de ut ja, men det hjelper litte.

Den delen du sitter i er ikke skrudd, den er det bare å røske opp.

Ryggen sitter med to skruer på hver side, nederst i hjørnet..

2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil

1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt

1997 BMW 316i (skal på eu og selges)

1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Originally posted by M 4-life

"Er massiv stålplate bakom der" ergo: vanskelig å bygge bra annlegg....eller?

Ikke enkleste sak i verden nei, har 12 tommer med portene opp i hattehylla og en 10 tommer i hver side ved baksetet. Vurderer likevel å fjerne baksetet og montere 12ern mitt i ryggen bak. Stålplata drukner bassen fra baggasjerommet.. :rolleyes:

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by exuz

tror nok at jeg har formulert meg litt dårlig, poenget var at jeg ville komme til denne stålplaten fra seterygg siden, så borre hull i den, og sette inn noen skruer, da er det 0 problem å skru fast noe på andre siden. jeg har skiluke, eller retteresagt hadde, den jar blitt sveist igjen, og erstattet med et lite hull, sikkert til en sub eller bass refleks elsn.

men jeg har funnet ut hvordan jeg skal komme til nå. det er mulig å ta ut setene du sitter i, så er det 2 skruer som holder seteryggen på plass. tror det er noen helkter ellernoe under setene for å dra dem ut

Ikke skru forsterkerne rett i plåten, da får chassiet på forsterkeren konstant minus.. Ække bra.. ;)

Skru fast en tykk treplate og skru forsterkeren i den igjen med korte skruer..

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider