Mr. SQ Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Selger 2 stk Eton 10-620 Hex. Ubrukte i uåpnet pakning. Dette er ekstremt gode basser laget av en av verdens fremste høyttalerfabrikker. Veil. pris på elementene er 4290,- Bud over 2500,- vurderes. Dette er en sjanse til å gjøre et kjempkjøp på skikkelig high end basser. Jeg har også et sett Eton RS160 som kun er testet i kabinett innomhus i 2 timer. Dette settet er meget bra, og selges til høystbydende over 1500,- veil pris er 2990,- Dette er et 6,5"+1" sett av meget høy kvalitet. kontakt meg på PM eller mail. glenn@musicaltransparency.com mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Jeg må bare legge til at til prisene jeg forlanger for dette, kan man bare glemme å finne noe som nærmer seg lydmessig. Dette er produkter for kjennere!! mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 ttt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 jøss, ingen som vil kjøpe biff til pølsepris??? :D :D ;) Dette er en virkelig god sjanse man ikke bør gå glipp av. Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
styx Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Er på utkikk etter noe sånt, men vil ikke få deg til å kaste perler for svin ;) Ikke har jeg penger for tiden heller. Vanskelig å finne noe særlig informasjon om disse Eton-elementene på nettet. Har du noen specs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Kunne tenkt meg frontsettet.. litt specs og kanskje bilder ? :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 *sikle på bassene* ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2004 sjekk http://www.etongmbh.com for info. 10-620Hex RS160 Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg