FireFox Skrevet Oktober 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2004 Er det noen som har satt på sportsfilter på celica t16, som kan fortelle meg hvordan det gjøres? Pga luftmengde måleren så blir det vanskelig å montere Bilde kan sees her: http://server.stripa.no/~morti/modules.php?set_albumName=30&op=modload&name=gallery&file=index&include=view_album.php Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT_rider Skrevet Oktober 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Fiks linken din. kommer ikke inn da den bare er tlgjengelig for registrerte brukerer. Litt vanskeli å si noe før man har sett bilde. Siter Fiesta to the people Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Oktober 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2004 Originally posted by GT_rider Fiks linken din. kommer ikke inn da den bare er tlgjengelig for registrerte brukerer. Litt vanskeli å si noe før man har sett bilde. Nå skal det funke.. Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celicamann Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Du som har lakkert den, hvor mye betalte du? Orginalt skjørt ? Siter Hilsen Storbonden :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 hei! Har du tatt luftfilterboksen din av luftmengdemåleren din og sett hva som sitter der? Er det ikke bosch-lmm på bilen da? Mener å huske det... Jeg lagde meg flance sjøl da på bimmer'n...smal sak det. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet Oktober 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Hei Jeg har satt på et apexi filter i min. Siden jeg ikke fant noen universal overgang fra luftfilter til luftmengdemålerboks måtte jeg lage selv.. Har også hørt at flere har gjort dette. Kan se om jeg får tatt no bilde av det. ps. Najs styling Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Celicamann Du som har lakkert den, hvor mye betalte du? Orginalt skjørt ? Lakken er rød brilliant, koster 3 ganger så mye som vanlig lakk ;) Bilen blir orange aktig i sola, meget spess farge. Stylinga er den orginal stylinga som toyota ga ut.. det er nesten ingen som har denne stylinga lenger (ikke som jeg har sett værtfall) Var å hørte på toyota om dem kunne få tak på nye skjørt, men det var vist umulig. stylinga er kun utgitt i et visst antall eksemplarer sa han fyren. Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Tarasque Hei Jeg har satt på et apexi filter i min. Siden jeg ikke fant noen universal overgang fra luftfilter til luftmengdemålerboks måtte jeg lage selv.. Har også hørt at flere har gjort dette. Kan se om jeg får tatt no bilde av det. ps. Najs styling Det hadde vært kjempefint :) kunne trengt noen bilder ;) ganske heftig den celicaen din oxo :D (hvis det er den du har bilde av da) Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet Oktober 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2004 Originally posted by Wicked hei! Har du tatt luftfilterboksen din av luftmengdemåleren din og sett hva som sitter der? Er det ikke bosch-lmm på bilen da? Mener å huske det... Jeg lagde meg flance sjøl da på bimmer'n...smal sak det. Hmm... skal sjekke i kveld, det går vell eventuelt ann å få tak på et green filter som passer i boxen også? et firkantet et? Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarasque Skrevet November 1, 2004 Rapporter Share Skrevet November 1, 2004 Fikk tatt noen bilder, men kun med mobilen.. (fått bytta server til filene nå) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet November 2, 2004 Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 hvis du finner et kitt til pug mi16 så passer adapter plata overens med den til 2.0gt`n..... gjorde dette på min gamle bil... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet November 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2004 okey.. ble jo greie bilder da :) Btw: hva er boltsirkelen på bilen 5x100? Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet November 3, 2004 Rapporter Share Skrevet November 3, 2004 bolt sirkel er 5*100 og 35 innpress.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FireFox Skrevet November 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 Wohoo! kjøpte meg 8x17" felger til bilen nå.. gleder meg til sommeren igjen hehe :p Siter - 88mod Toyota Supra 3.0 T - 82mod Toyota Carina 1.6 DX x 96mod Toyota Carina E 1.8L x 87mod Toyota Celica 2.0L GTI x 86mod Toyota Carina II 1.6L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sleeper Skrevet November 11, 2004 Rapporter Share Skrevet November 11, 2004 håper du ikke har senka bilen.. for da får du ikke 8x17 felger på den....:mad: hadde 7.5 x 16 på min gamle som var senka med jamex fjærer... og da måtte jeg justere litt på hjulbuene bak for at det ikke skulle subbe.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg