Gå til innhold

Ny dash i gammel bil? polo 2f

Ranger emnet

polo-1992-xtreme

Anbefalte innlegg

Hei..

Jeg har endel tanker rundt det å skifte dashboard i min gamle Polo 2f fra '92 pga. forskjellige bilstereo-prosjekter..

Noen som har byttet dash i sin gamle polo før, isåfall fra hvilken modell/til hvilken modell (!!!kun snakk om Polo'r!!!)

Noen som har bilder av tidligere gjennomførte bytter?

Er dette vanskelig?

Er det noen dash'r som passer rett inn i min gamle Polo's originalfester?

De som først svarer: hadde vært fint om dere kunne prøve å svare på alle mine spørsmål i en og samme post!

Takk for alle henvendelser..trenger svar så raskt som overhode mulig!

Mvh Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by polo-1992-xtreme

Hei..

Jeg har endel tanker rundt det å skifte dashboard i min gamle Polo 2f fra '92 pga. forskjellige bilstereo-prosjekter..

Noen som har byttet dash i sin gamle polo før, isåfall fra hvilken modell/til hvilken modell (!!!kun snakk om Polo'r!!!)

Noen som har bilder av tidligere gjennomførte bytter?

Er dette vanskelig?

Er det noen dash'r som passer rett inn i min gamle Polo's originalfester?

De som først svarer: hadde vært fint om dere kunne prøve å svare på alle mine spørsmål i en og samme post!

Takk for alle henvendelser..trenger svar så raskt som overhode mulig!

Mvh Mads

Montert 2F dash i 86c.

Ja.

Nei.

Dette passer rett inn ja.

:D :D :D

Eat Sleep Volkswagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by pololars

Montert 2F dash i 86c.

Ja.

Nei.

Dette passer rett inn ja.

:D :D :D

Du har montert en slik dash som står i min bil, i en litt eldre modell..det er greit, men vet du om de nyere dashene til '94 og oppover passer inn i min 2F?

Er dash'ne like brede og stikker like langt ut osv??

Jeg skal nemlig få et digert anlegg montert i bilen, og det hadde vært endel enklere hvis jeg kunne fått inn en nyere dash med litt bedre muligheter for høytalermontering...noen som vet?

Originally posted by G_Yog

Er vel ikke unormalt å sette corrado dash i golf 1... Muligens noe av det samma..

Vet du om corrado-dash'n passer inn i polo'n min, og om den har bra muligheter for høytalermontering?..jeg har ikke vært inni så mange corrado'r før at det gjør noe!

Flere tips og idéer tas imot med takk!!

mvh Mads

Lenke til kommentar
Del på andre sider