Ideal Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Sto nedi torggata, like ved Rockefeller her om dagen, så kom det kjørende noen nye landsmenn i en pent brukt A4.. bilen var nå forsåvidt blank og velstelt, men hadde et generelt jallajalla-preg. Rød A4. Den lille prikken over i'en besto i et slikt "racing-look" firkanta tanklokk-deksel, som var limt over tanklokk-luka på elegant vis. Problemet var jo bare at det ikke dekket hele tanklokket, bare ca 3/4 av det.. Hva er dealen med disse harry-tanklokk-dekslene? Altså.. jeg ville jo fatta det hvis det var selve tanklokket man bytta, på en gammel volvo pv eller noe.. men den luka på en A4, hva er vitsen med å lime på greier der? Om et par timer går radio jalla på p4, BLI NEGER DU OXO! Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
YashaR Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Ja, typisk disse utlendingene å gjøre sånt ass! Kast dem ut av landet...... (doh?!) Ideal.... hva er det du vil frem til? Du hater negere og fake-tanklokk-merker? Anyway.... Jeg vil tro at dealen med at folk klistrer på sånt crap er at de faktisk tror det ser kult ut.... men men... Smak og behag. Though jeg mener det ser gay ut. Siter Audi A4 1.8T '96 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ideal Skrevet Desember 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Nei, det er det de sier på radio jalla, "bli neger du oxo!" - ikke fordi jeg hater negere. Fake-tanklokk-deksler er styggt.. Siter "The vast majority of the net is made up of educated individuals. What will happen when just anyone can log in?" - J. C. Herz 1994 "Nothing's foolproof to a sufficiently talented fool." -James Hannah Jeg ignorerer nomix's meningsløse innlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacmania Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 jalla tank lokk blir for dumt på stort sett alle biler.. tommelen ned fra min side! Siter Mazda mx5 -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Når jeg var i Kos i Hellas så var det ikke en enste bil å se UTEN de merkene! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 16, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2002 Jeg var også i Hellas. Fikk se en Fiat Punto med twinturbo sak og en helvettes firhjulstrekk. :D Scooterene der nede går jo i 120-140. ;) Jeg har forhørt meg ang tanklokk til min bil. Skulle gå greit å bygge om sa dem. For en 10.000. Dette er veldig mye penger for et tanklokk. Så jeg går heller for et fint lite klistermerke hvis jeg først skal ha fake look på tanklokket. =) Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Har sett Golf2ere med Rundt tanklokk sticker på den firkanta plata... uuuuuussssssjjjjjj!!!!!! Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Originally posted by RaCk Jeg var også i Hellas. Fikk se en Fiat Punto med twinturbo sak og en helvettes firhjulstrekk. :D Scooterene der nede går jo i 120-140. ;) Jeg har forhørt meg ang tanklokk til min bil. Skulle gå greit å bygge om sa dem. For en 10.000. Dette er veldig mye penger for et tanklokk. Så jeg går heller for et fint lite klistermerke hvis jeg først skal ha fake look på tanklokket. =) Den puntoen så jeg også vil jeg tro. Var den mørk blå/lilla? Det var i allefall kongen blandt rånerne der nede. Det var MAX Power klistremerker på den, så jeg vil tro den er representert i det bladet :D Og scooterne gikk ikke dårlig nei. 110 med to på! :D Uten hjelm! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Originally posted by famir Den puntoen så jeg også vil jeg tro. Var den mørk blå/lilla? Det var i allefall kongen blandt rånerne der nede. Det var MAX Power klistremerker på den, så jeg vil tro den er representert i det bladet :D Og scooterne gikk ikke dårlig nei. 110 med to på! :D Uten hjelm! De var faktisk en del fete småbiler på Kos. Var også en Impreza turbo-sak der så jeg. Han var helt sjef virka det som... Så det var en mørk grisestyla Punto der, men aner ikke hva slags motor det var. Hadde inntrykk av det var en del "1, litt-for-lite" biler som var styla. Pug var det også der! :D Vi kjørte bare de "små" scooterne, men de gjorde 100 de også... uten hjelm... Brukte den i fylla også, ned til Fashion. Ikke helt bra dette. Blir helt idiot av å være nedi der... :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirus Skrevet Desember 17, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2002 Originally posted by Pug106_S16 De var faktisk en del fete småbiler på Kos. Var også en Impreza turbo-sak der så jeg. Han var helt sjef virka det som... Så det var en mørk grisestyla Punto der, men aner ikke hva slags motor det var. Hadde inntrykk av det var en del "1, litt-for-lite" biler som var styla. Pug var det også der! :D Vi kjørte bare de "små" scooterne, men de gjorde 100 de også... uten hjelm... Brukte den i fylla også, ned til Fashion. Ikke helt bra dette. Blir helt idiot av å være nedi der... :D Synes Kos var helt herlig jeg. Den Imprezaen var hun som eide den ene t-skjorte butikken der nede sin. Ved banken i storgata. Og den puntoen var det ikke mulig å ikke legge merke til! :D Det var jo ikke en eneste bil uten styling der da. Alle hadde vinger og effektanlegg, mens mange hadde gått steget vidre med fult bodykit. Var mange fete biler å se på. Og hornet er alle grekernes beste venn! Hvilket hotell sov du på da? Vi var på St. Constantin, ved siden av Michelle i storgata. Skumparty på Heaven var desidert den feteste festen der nede! Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
106s16 Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Originally posted by famir Synes Kos var helt herlig jeg. Den Imprezaen var hun som eide den ene t-skjorte butikken der nede sin. Ved banken i storgata. Og den puntoen var det ikke mulig å ikke legge merke til! :D Det var jo ikke en eneste bil uten styling der da. Alle hadde vinger og effektanlegg, mens mange hadde gått steget vidre med fult bodykit. Var mange fete biler å se på. Og hornet er alle grekernes beste venn! Hvilket hotell sov du på da? Vi var på St. Constantin, ved siden av Michelle i storgata. Skumparty på Heaven var desidert den feteste festen der nede! Mye effektanlegg, ja. Ikke alt så like bra ut, men generellt mye fett. Kos er helt rått! Gutta og jeg skal ned til sommern igjen og feste litt. Vi bodde på Athena (tror jeg) rett uttafor byen, ca 5 min å gå til Fashion Club (nede ved rundkjøringa ved havna). Tok som regel scootern... Vi var aldri på Heaven. Angrer litt på det... Vi møtte noen kvinnfolk som pleide å være på Fashion, så da var visst vi der også... hehe Hornet, ja... Har ikke hørt makan til tuting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RaCk Skrevet Desember 18, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2002 Jeg var i en liten by i utkanten kalt Nafplio. Puntoen var GUL. Kom flyvende fra den lokale strippeklubben der nede. Godt beruset og sverget på at jeg kom til å krasje når en bil kasta seg ut foran meg. Det neste som skjedde var at jeg hørte noe vanvittig hvining og så forsvant bilen i en sky av blårøyk. Dagen etterpå sto bilen utenfor den lokale tuning butikken. =) Helt rått miljø der nede. Kunne høre at dem raste av gårde i helgene. Siter ^RaCk^ @ Efnet Robert Krondorfer ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg